eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Warszawa: Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.
Numer ogłoszenia: 6958 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332692 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej, w okresie od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Zamówienie jest realizowane w ramach środków statutowych. 2.Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonywanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy. Dyżury 8 godzinne w okresie 1 stycznia do 31 maja oraz od 1 października do 31 grudnia w godzinach 8.00-18.00, w okresie 1 czerwca do 30 września dyżury w godzinach 8.00-20.00, w średnim wymiarze 160 godzin miesięcznie. W przypadku, gdy czas realizacji zlecenia w danym miesiącu będzie inny niż 160 godzin, Wykonawca wystawi rachunek proporcjonalny do okresu, w którym w danym miesiącu faktycznie realizował zlecenie (przyjmując 160 godzin jako 100%). 4.W razie stwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego niewystarczającego postępu prac, w tym w szczególności opóźnień w stosunku do harmonogramu rzeczowego prac, Zamawiający wezwie Wykonawcę do nadrobienia zaległości w terminie 7 dni, a następnie przedstawienia odpowiednich dowodów świadczących o nadrobieniu tych zaległości. 5.Wynagrodzenie (wraz z pochodnymi) brutto obejmuje wszelkie koszty zlecenia. Zamawiający będzie rozliczał zlecenie w stosunku miesięcznym. Zamawiający planuje przeznaczyć na wynagrodzenie miesięczne jednej osoby kwotę 6 000,00 PLN brutto (tj. obejmującą wszystkie składniki, w tym koszty umowy po stronie Zamawiającego).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.51.20.00 - Centrum obsługi klienta 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Fiedoruk, Grzybowska 61A m. 1701, 00-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie usługi zlecenia jako Konsultant Polskiego Systemu Informacji Turystycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Stańczak, Batuty 7/419, 02-743 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.