Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Siedlce: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Numer ogłoszenia: 69611 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń grupowych dla studentów Instytutu Filologii Polskiej i Lingwistyki Stosowanej UPH w Siedlcach, uczestników projektu Rozwój kompetencji studentów logopedii w UPH w Siedlcach. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 (osiem) części (Zadań): 1)Zadanie nr 1 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne; 2)Zadanie nr 2 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych; 3)Zadanie nr 3 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Terapia taktylna; 4)Zadanie nr 4 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Formułowanie opinii logopedycznych; 5)Zadanie nr 5 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Jak radzić sobie w sytuacji podejrzenia problemów pochodzenia psychiatrycznego (pacjenta, opiekunów pacjenta)? 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem podziału przedmiotu zamówienia na części, określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające ich spełnianie, zostały określone odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia (zadania) w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące okoliczności zmiany umowy ws. zamówienia publicznego, zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1)w przypadkach uzasadnionych, w szczególności gdy wynika to z potrzeb uczestników projektu lub Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia świadczenia usług; 2)w przypadkach uzasadnionych, w szczególności gdy wynika to z sugestii zgłaszanych przez uczestników projektu lub przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę zagadnień, objętych zakresem szkoleń lub warsztatów; 3)w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (w szczególności działanie siły wyższej), powodujących, iż osoba wskazana w ofercie nie może prowadzić szkoleń/warsztatów, dopuszcza się zmianę tej osoby na inną, pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie posiadała wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe nie gorsze, niż osoba wskazana w ofercie (także te określone w celu oceny ofert).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w Projekcie Rozwój kompetencji studentów logopedii w UPH w Siedlcach. 2.Wszystkie szkolenia i warsztaty, objęte przedmiotem zamówienia, muszą być przeprowadzone w terminie do 30 września 2016 r., z zastrzeżeniem ust. 2. 3.Szkolenie z zakresu Terapia taktylna w ramach Zadania nr 3, przeprowadzone musi być w terminie 1-31 października 2016 r. 4.Szczegółowy harmonogram przeprowadzenia poszczególnych szkoleń określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, któremu udzielone zostanie zamówienie w zakresie poszczególnych zadań.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.70.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Terapia taktylna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Terapia taktylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Formułowanie opinii logopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Formułowanie opinii logopedycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.30.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Jak radzić sobie w sytuacji podejrzenia problemów pochodzenia psychiatrycznego (pacjenta, opiekunów pacjenta)?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - organizacja i przeprowadzenie szkolenia Jak radzić sobie w sytuacji podejrzenia problemów pochodzenia psychiatrycznego (pacjenta, opiekunów pacjenta)?.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.