eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączKompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, zadanie nr 1. Droga wojewódzka Nr 957, 962 - zamówienie uzupełniające do umowy nr 18/2011/RDW-NS z dnia 21.06.2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Nowy Sącz: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, zadanie nr 1. Droga wojewódzka Nr 957, 962 - zamówienie uzupełniające do umowy nr 18/2011/RDW-NS z dnia 21.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 69624 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33710 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, faks 018 4442054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa-zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, zadanie nr 1. Droga wojewódzka Nr 957, 962 - zamówienie uzupełniające do umowy nr 18/2011/RDW-NS z dnia 21.06.2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w zakresie DW 957 i 962, w ramach grupy robót: Grupa nr 8 - Zimowe utrzymanie dróg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: jw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STACHOŃ Krzysztof Stachoń, ul. Ustup 23 B, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253316,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271603,90

  • Oferta z najniższą ceną: 271603,90 / Oferta z najwyższą ceną: 271603,90

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w miesiącu marcu 2011 r. przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetarg nieograniczony pn.: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego w latach 2011 do 2014 z podziałem na zadania, (nr postępowania ZDW-DI-3-271-10/11). W wyniku powyższego postępowania została wybrana najkorzystniejsza oferta: Przedsiębiorstwa Wielobranżowego STACHOŃ Krzysztof Stachoń ul. Ustup 23B, 34-500 Zakopane i została zawarta umowa nr 18/2011/RDW-NS z dn. 21.06.2011 r. na kwotę 2 218 819,40 zł. brutto. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział udzielenie zamówień uzupełniających. Zakres zamówień uzupełniających jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% jej wartości oraz zostaje udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Pzp - ....w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.