eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówWykonanie robót budowlanych w zakresie malowania klatki schodowej i piwnicy, wymiany i renowacji stolarki drzwiowej, wymiany oświetlenia w budynku mieszkalnym przy ul. Staszica 18 w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Głogów: Wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania klatki schodowej i piwnicy, wymiany i renowacji stolarki drzwiowej, wymiany oświetlenia w budynku mieszkalnym przy ul. Staszica 18 w Głogowie
Numer ogłoszenia: 69634 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8335885, faks 076 8332533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania klatki schodowej i piwnicy, wymiany i renowacji stolarki drzwiowej, wymiany oświetlenia w budynku mieszkalnym przy ul. Staszica 18 w Głogowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na pomalowaniu klatki schodowej oraz piwnicy, renowacji drzwi wejściowych oraz środkowych, wymianie stolarki drzwiowej tylniej oraz wymianie oświetlenia w budynku mieszkalnym przy ul. Staszica 18 w Głogowie. UWAGA! Zamawiający żąda zastosowania materiałów elektrycznych wedle ściśle określonych typów w pozycjach 47-48-49 przedmiaru robót. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 1.600,00 zł słownie: jeden tysiąc sześćset zł 00/100. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie nr konta 04 86460008 0000 0000 6392 0003. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Poczdamska 1 przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 3. Wykonali w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót przy udziale Specjalisty ds technicznych ZGM -Pana Longina Karolaka. (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową Uwaga! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4. Wykaz robót polegających na malowaniu powierzchni wew. budynków, wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej z podaniem wartości robót, daty i miejsca ich wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w ilości minimum 3 szt. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do SIWZ) 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wraz z wykazem osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych. (podstawa prawna - art. 14 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (zał. 4 do SIWZ) 6. Bilans za rok 2007, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualny wypis , odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy oraz przy spółce cywilnej umowę spółki cywilnej. Poświadczenie -za zgodność z oryginałem nie jest równoznaczne z potwierdzeniem nadal prowadzonej działalności. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 5 do SIWZ) 11. Informacje, czy oferent jest płatnikiem podatku od towarów i usług, czy też nie jest takim płatnikiem. 12. Wykaz podwykonawców (zał. nr 6 do SIWZ) 13. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 7 do SIWZ) 14. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgm.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów Sekcja Logistyki, II piętro, pok. nr 211w godz. 07:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul.Poczdamska 1, 67-200 Głogów, Sekretariat, II piętro, pok. nr 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.