Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 6965 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Czersk: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. 3.1.1. CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego 3.1.2. CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej 3.1.3. CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju opałowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364794
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku, krajowy numer identyfikacyjny
77128559200000, ul.
ul. Kilińskiego
15,
89650
Czersk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
52 398 43 80, faks
52 395 42 22, e-mail
prezeszuk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk-czersk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. 3.1.1. CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego 3.1.2. CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej 3.1.3. CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju opałowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. I. Zakup paliw płynnych realizowany będzie sukcesywnie w okresie od 01.01.2017 roku do 30.06.2018 roku, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. II. Wykonawca usługi umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej. III. Podana niżej ilość paliwa określona została szacunkowo, a jej rzeczywista wielkość będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Sprzedawcy nie przysługuje roszczenie z powodu zmniejszenia zapotrzebowania na paliwa Zamawiającego. IV. Paliwo sprzedawane Zamawiającemu powinno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680). V. CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego. 1. SPOSÓB DOSTAWY: Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością ZUK Sp. z o.o. z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Sprzedawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta. 2. DOKUMENTACJA ZAKUPU: Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika ZUK Sp. z o.o. na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis pracownika Sprzedawcy i kierowcy. Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji tankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o.o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji z podpisem pracownika Sprzedawcy oraz kierowcy. 3. ROZLICZENIE: Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać: a) datę zakupu b) nr rejestracyjny pojazdu c) imię i nazwisko kierowcy d) ilość i rodzaj tankowanego paliwa 4. ILOŚĆ: Szacunkowa ilość zamawianego paliwa: a) olej napędowego - około 120 000 litrów VI. CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej. 1. SPOSÓB DOSTAWY: Dostawa benzyny bezołowiowej odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością ZUK Sp. z o.o. z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Sprzedawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta. 2. DOKUMENTACJA ZAKUPU: Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika ZUK Sp. z o.o. na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis pracownika Sprzedawcy i kierowcy. Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji tankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o.o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji z podpisem pracownika Sprzedawcy oraz kierowcy. 3. ROZLICZENIE: Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać: a) datę zakupu b) nr rejestracyjny pojazdu c) imię i nazwisko kierowcy d) ilość i rodzaj tankowanego paliwa 4. ILOŚĆ: Szacunkowa ilość zamawianego paliwa: a) benzyna bezołowiowa 95 - około 1 500 litrów VII. CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju opałowego 1. SPOSÓB DOSTAWY: Dostawa oleju opałowego będzie realizowana poprzez uzupełnienie stanu paliwa zbiornika kotłowni olejowej znajdującej się w siedzibie Spółki. Jednorazowe uzupełnienie będzie o pojemności 1000 l. Sprzedawca zrealizuje dostawę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego. Koszt transportu paliwa zawarty jest w cenie ofertowej. 2. DOKUMENTACJA ZAKUPU: Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa. Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika ZUK Sp. z o.o. na odpowiednim druku dostarczenia paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę i godzinę dostawy, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis pracownika. 3. ROZLICZENIE: Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie faktury wystawianej po dokonaniu dostawy. Do każdej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie, które winno zawierać: a) miejsce i datę zakupu, b) ilość pobranego oleju opałowego, c) kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakość oleju opałowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. ILOŚĆ: Szacunkowa ilość zamawianego oleju opałowego: około 5 000 litrów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku. 3.1.1. CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT428292.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 522000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku 3.1.2. CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5487.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6840.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku 3.1.3. CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju opałowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10975.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16850.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.