Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Oświęcim: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 69664 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych z podziałem na 4 części. Zamawiający dopuszcza mozliwość składania ofert częściowych obejmujących przynajmniej jedną część. Część nr - I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Kętach przy ulicy 3 Maja 22, na którą składa się działka nr 2094 o powierzchni 0,2656 ha (obręb Nowe Miasto) oraz budynek trzykondygnacyjny o powierzchni użytkowej 845,43 m2 i kubaturze 3 714,40 m3. Część nr - II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. W celu ustalenia księgi wieczystej należy przyjąć stan prawny opisany w decyzji wojewody stwierdzającej przejęcie działek pod drogę. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 100 ksiąg wieczystych. Wykonawca w zakresie sporządzonych przez siebie operatów szacunkowych zobowiązany będzie do: 1. udziału w rozprawie administracyjnej, 2. potwierdzenie (w razie konieczności) aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez zamawiającego w budżecie na 2011r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. Część nr - III Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatów szacunkowych określających wartość działki nr 519/4 o powierzchni 0,0069 ha położonej w Malcu gmina Kęty oraz działki nr 450/5 o powierzchni 0,0377 ha położonej w Malcu gmina Kęty. Część nr - IV Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości powiatowej położonej w: Zadanie nr 1 Libiążu - oznaczonej jako działki nr 2436, 2437 i 2438/1 (obręb Libiąż Wielki) o łącznej powierzchni 1,2584 ha, zabudowane zakładem uzdatniania wody Budzowa. Opracowanie winno określać wartość całej nieruchomości oraz wartość gruntu, budynku i zbiorników. Zadanie nr 2 Oświęcimiu przy ulicy Dąbrowskiego 139 - oznaczonej jako PGR 2656/63 (obręb Dwory I) o powierzchni 0,1172 ha zabudowanej budynkiem parterowym, niezamieszkałym o powierzchni zabudowy 562 m2. Opracowanie winno określać wartość całej nieruchomości oraz wartość prawa użytkowania wieczystego gruntów, wartość własności budynku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego na załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego na załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego na załączniku nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego na załączniku nr 5 do SIWZ. - wykażą (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 7 do SIWZ), że dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i że osoba ta posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru określonego na załączniku nr 5 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp.(oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, Dziennik Podawczy - pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości położonej w Kętach przy ulicy 3 Maja 22, na którą składa się działka nr 2094 o powierzchni 0,2656 ha (obręb Nowe Miasto) oraz budynek trzykondygnacyjny o powierzchni użytkowej 845,43 m2 i kubaturze 3 714,40 m3. Cel wyceny: ustalenie opłaty z tytułu prawa trwałego zarządu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. W celu ustalenia księgi wieczystej należy przyjąć stan prawny opisany w decyzji wojewody stwierdzającej przejęcie działek pod drogę. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 100 ksiąg wieczystych. Cel wyceny: ustalenie odszkodowania za działki zajęte pod drogi publiczne - art. 73 ust. 4 ustawy z dnia 13.10.1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). Wykonawca w zakresie sporządzonych przez siebie operatów szacunkowych zobowiązany będzie do: 1. udziału w rozprawie administracyjnej, 2. potwierdzenie (w razie konieczności) aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez zamawiającego w budżecie na 2011r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatów szacunkowych określających wartość działki nr 519/4 o powierzchni 0,0069 ha położonej w Malcu gmina Kęty oraz działki nr 450/5 o powierzchni 0,0377 ha położonej w Malcu gmina Kęty. Cel wyceny: ustalenie odszkodowania za działki wydzielone pod drogi publiczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości powiatowej położonej w: Zadanie nr 1 Libiążu - oznaczonej jako działki nr 2436, 2437 i 2438/1 (obręb Libiąż Wielki) o łącznej powierzchni 1,2584 ha, zabudowane zakładem uzdatniania wody Budzowa. Opracowanie winno określać wartość całej nieruchomości oraz wartość gruntu, budynku i zbiorników. Cel wyceny: do sprzedaży Zadanie nr 2 Oświęcimiu przy ulicy Dąbrowskiego 139 - oznaczonej jako PGR 2656/63 (obręb Dwory I) o powierzchni 0,1172 ha zabudowanej budynkiem parterowym, niezamieszkałym o powierzchni zabudowy 562 m2. Opracowanie winno określać wartość całej nieruchomości oraz wartość prawa użytkowania wieczystego gruntów, wartość własności budynku. Cel wyceny: do sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont 368 szt. foteli sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury w Oświęcimiu
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (9 części) - edycja 6/2025
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.