eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w roku 2014 i 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Tychy: Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w roku 2014 i 2015
Numer ogłoszenia: 69666 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy w roku 2014 i 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze postępowanie dotyczy zawarcia umowy ramowej na wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Tychy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania zamawiający zawrze z wykonawcami (na zasadach określonych w punkcie 17.4 - 17.6 niniejszej SIWZ) umowy ramowe, które określą warunki dotyczące zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie trwania umów ramowych. Zamawiający, przystępując do udzielenia zamówienia cząstkowego na usługi, które objęte są umową ramową, określi szczegółowo przedmiot, wielkość, termin realizacji zamówienia oraz kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega możliwość podziału na części usług wskazanych w załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ. Zamówienia cząstkowe będą udzielane wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa. Zamawiający udzieli zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Udzielając zamówienia cząstkowego, którego przedmiot jest objęty umową ramową zamawiający może dokonać zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie ramowej, jeżeli zmiany te nie są istotne. Umowy o realizację zamówienia cząstkowego będą zawierane przez Gminę, Powiat lub Skarb Państwa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp tj; zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie z należytą starannością usług/usługi geodezyjnych/ej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował wymagane/ą usługi/ę na podstawie max. 4 umów na łączną kwotę min. 100 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługa/i te została/y wykonana/e należycie. Każda z umów cząstkowych, zawarta w ramach jednej umowy ramowej traktowana będzie jako umowa oddzielna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych) zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony formularz cenowy, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o zawarcie umowy ramowej zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ na zaoferowane przez Wykonawcę ceny - ceny za wykonanie zleconej usługi geodezyjnej zostaną zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku VAT (zapis w zależności od treści oferty). 2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. W przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, spowodowanych wystąpieniem przynajmniej jednej z następujących przyczyn: a) brak możliwości powiadomienia strony postępowania, b) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zlecenia,/ pracę ludzi lub/oraz urządzeń,/dokonywanie odbiorów,/negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, c) następstwa działania organów administracji niezależne od Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. d) działania siły wyższej, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego na piśmie. Termin ten zostanie przesunięty, o okres udokumentowanej niemożności działania. 4. Wyznaczenie nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn o których mowa wyżej wymaga złożenia wniosku na 7 dni przed upływem terminu wykonania umowy. W postępowaniu o udzielenie zamówienia cząstkowego zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia cząstkowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku VAT w okresie realizacji umowy, mających wpływ na zaoferowane przez Wykonawcę ceny. Wówczas wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT (zapis w zależności od treści oferty). 2. W przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, spowodowanych wystąpieniem przynajmniej jednej z następujących przyczyn: a) brak możliwości powiadomienia strony postępowania, b) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zlecenia,/ pracę ludzi lub/oraz urządzeń,/dokonywanie odbiorów,/negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, c) następstwa działania organów administracji niezależne od Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. d) działania siły wyższej, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego na piśmie. Termin ten zostanie przesunięty, o okres udokumentowanej niemożności działania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotu zamówienia określonego w § 2 niniejszej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących przyczyn: a) wycofania wniosku o podział przez właściciela działki; b) niewyrażenia zgody właściciela działki na wejście w teren i dokonanie podziału; c) nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości; d) niezgodności podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją ustalającą warunki zabudowy; e) braku zgody Wydziału Planowania Przestrzennego i Urbanistyki na zatwierdzenie podziału. 4. Wyznaczenie nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn o których mowa wyżej wymaga złożenia wniosku na 7 dni przed upływem terminu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowy ramowe zostaną zawarte z co najmniej 5 (pięcioma) wykonawcami chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniejsza ilość wykonawców..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.