Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Białystok: Przetarg nieograniczony na realizację usług badawczych
Numer ogłoszenia: 69672 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku , ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, faks 085 7497209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wup.wrotapodlasia.pl, www.up.podlasie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację usług badawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 - Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji - Analiza danych - EDYCJA 2013, Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług badawczych polegających na tworzeniu baz danych o ofertach pracy w ramach produktu Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji, realizowanego w projekcie Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - EDYCJA 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z CPV - 73000000-2 usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi badawcze. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 - Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji - Opracowanie raportu - EDYCJA 2013 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług badawczych polegających na analizie danych zgromadzonych w bazach danych o ofertach pracy z województwa podlaskiego i opracowaniu raportu z wynikami analizy, w ramach produktu Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji, realizowanego w projekcie Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - EDYCJA 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z CPV - 73000000-2 usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi badawcze, 79820000-8 Usługi związane z drukowaniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2, 79.82.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W zakresie Części 1: Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu badania, którego przedmiotem były zagadnienia związane z rynkiem pracy o wartości netto co najmniej 40.000,00 PLN każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W zakresie Części 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1 ppkt 2) lit. a) SIWZ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 8A. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. b) W zakresie Części 2: Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 1 usługi polegającej na badaniu popytu na pracę obejmującej co najmniej analizę ofert pracy w liczbie co najmniej 30.000 ofert (co oznacza, że analiza ofert pracy była wymaganym, minimalnym elementem metodyki przeprowadzonego badania popytu na pracę i liczba przeanalizowanych ofert pracy w ramach badania była nie mniejsza niż 30.000 ofert) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W zakresie Części 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1 ppkt 2) lit. b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 8B. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W zakresie Części 1: Wykonawca winien wskazać, iż dysponuje zespołem co najmniej 3 osób, zdolnych do wykonania zamówienia, z których: - każda legitymuje się wykształceniem wyższym i posiada znajomość MS Office Excel oraz Klasyfikacji Zawodów i Specjalności zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie klasyfikacji zwodów i specjalności na potrzeby rynku pracy z dnia 27 kwietnia 2010 r., w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. 2010 Nr 82, poz. 537), z późn. zm., oraz Polskiej Klasyfikacja Działalności (PKD 2007) zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) ( Dz.U. 251, poz.1885 z późn. zm.) - do kierowania zespołem badawczym wyznaczy osobę z zespołu posiadającą odpowiednie doświadczenie, tj. osobę, która co najmniej raz w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała zespołem badawczym i organizowała proces badawczy w obszarze rynku pracy. w zakresie Części 1, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informacje o osobach przewidzianych do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w punkcie 5.1 ppkt 3) lit. a) SIWZ - do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 7A. b) W zakresie Części 2: Wykonawca winien wskazać, iż dysponuje zespołem co najmniej 5 osób, zdolnych do wykonania zamówienia, z których: - każda legitymuje się dyplomem co najmniej magistra lub inżyniera oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy naukowej lub zawodowej, której przedmiotem są zagadnienia związane z rynkiem pracy, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, - co najmniej 2 osoby, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły w przygotowaniu koncepcji i przeprowadzeniu co najmniej jednego badania w obszarze badania popytu na pracę obejmującego co najmniej analizę ofert pracy, - co najmniej 1 osoba, posiada udokumentowaną znajomość programów statystycznych i w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w tworzeniu co najmniej jednego modelu ekonometrycznego służącego przeprowadzeniu symulacji trendów przyszłości, - do kierowania zespołem badawczym wyznaczy osobę posiadającą odpowiednie doświadczenie, tj. osobę, która co najmniej raz w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała zespołem badawczym i organizowała proces badawczy. W zakresie Części 2, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informacje o osobach przewidzianych do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w punkcie 5.1 ppkt 3) lit. b) SIWZ - do oferty należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 7B. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3. 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 5. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi to wykazać na Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie własnymi siłami nie dołącza niniejszego oświadczenia. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) W zakresie Części 1 - Wypełniona i podpisaną Kalkulację kosztów zgodnie z Załącznikiem nr 10. 6) Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie Części 1: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 5) w trakcie realizacji badania zaistnieje uzasadniona konieczność modyfikacji wzoru bazy danych stanowiącej Załącznik do Umowy, 6) w trakcie realizacji badania zaistnieje uzasadniona konieczność wymiany źródła danych o ofertach, przyjętego do analizy. 2. Warunki dokonywania zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności. W zakresie Części 2: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 5) w trakcie realizacji badania zaistnieje uzasadniona konieczność modyfikacji harmonogramu badania, o którym mowa w §2 ust.1 pkt.1), zatwierdzonego w terminie 15 dni kalendarzowych od podpisania Umowy, przy czym zmiana nie może dotyczyć terminu, o którym mowa w §5. 2. Warunki dokonywania zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą, 3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, pokój nr 209 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup usługi podyktowany jest realizacją projektu Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych realizowanego w okresie 01.07.2008 r. - 31.03.2013 r., współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.4 Przewidywanie zmiany gospodarczej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji - Analiza danych - EDYCJA 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług badawczych polegających na tworzeniu baz danych o ofertach pracy w ramach produktu Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji, realizowanego w projekcie Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - EDYCJA 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2A do specyfikacji. Zgodnie z CPV - 73000000-2 usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi badawcze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji - Opracowanie raportu - EDYCJA 2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług badawczych polegających na analizie danych zgromadzonych w bazach danych o ofertach pracy z województwa podlaskiego i opracowaniu raportu z wynikami analizy, w ramach produktu Podlaska Mapa Zawodów i Kwalifikacji, realizowanego w projekcie Podlaskie Obserwatorium Rynku Pracy i Prognoz Gospodarczych, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - EDYCJA 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2B specyfikacji. Zgodnie z CPV - 73000000-2 usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi badawcze, 79820000-8 Usługi związane z drukowaniem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00-2, 79.82.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Wykonywanie robót górniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.