To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69712 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Modliborzyce: "Przebudowa drogi gminnej Nr 109061L Wolica Pierwsza - Wolica Druga w km od 0+000 do km 1+731"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26435-2017 z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34716-2017 z dnia 2017-03-01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, krajowy numer identyfikacyjny
83040960800000, ul.
ul. Piłsudskiego
63,
23310
Modliborzyce, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
158 715 079, faks
158 717 102, e-mail
modliborzyce@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.modliborzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej Nr 109061L Wolica Pierwsza - Wolica Druga w km od 0+000 do km 1+731"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):INW.271.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej Nr 109061 L Wolica Pierwsza - Wolica Druga w km od 0+000 do km 1+731. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącej drogi gminnej o długości 1731 mb wraz z wykonaniem poboczy gruntowych; przebudowa skrzyżowania z drogą gminną nr 108726L; wykonanie reprofilacji rowów oraz remont istniejącego mostu na rzece Sanna. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Modliborzyce powiatu janowskiego w miejscowości Wolica Pierwsza- Wolica Druga. 3.2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: * Przebudowie regulacji geometrii poziomej drogi,(pasy ruchu: 1x2; 2,25x2m) * Wykonanie mijanek na łukach poziomych do szerokości jezdni 5,0m * Przebudowa istniejących przystanków autobusowych (wykonanie peronów o długości 25m i 30m) * Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z aktywna sygnalizacja(znaki D6) * Reprofilacja istniejących rowów * Przebudowa skrzyżowania drogi 109061L z drogą 108726L * Remont mostu na rzece Sanna Projektuje się drogę jednojezdniową dwukierunkową o szerokości jezdni na odcinkach prostym równej 4,5 m. roboty drogowe obejmują m.in.: wykonanie robót przygotowawczych - (roboty pomiarowe, karczowanie pni, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, usunięcie warstwy humusu, demontaż istniejących barier i oznakowania pionowego); robót ziemnych - wykonanie koryta na poszerzeniu drogi do 4,5 M, ułożenie warstwy odsączającej z jej zagęszczeniem (na poszerzeniu i przebudowanym skrzyżowaniu); przepust - rozebranie nawierzchni nad przepustami, wykonanie ławy żelbetonowej pod przyczółki, przepusty rurowe pod zjazdami rury karbowane z tworzywa sztucznego; podbudowy - wykonanie dolnej warstwy podbudowy, wykonanie górnej warstwy podbudowy łącznie z wyprofilowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie nawierzchni dróg z mas bitumicznych (zarówno na drodze jaki na moście); przebudowa skrzyżowania - frezowanie nawierzchni przy przebudowie skrzyżowania w celu uzyskania jednakowej płaszczyzny dla nawierzchni, poszerzenie skrzyżowania; perony autobusowe; roboty wykończeniowe; urządzenia bezpieczeństwa - ponowny montaż barier ochronnych w odległości 50 cm od krawędzi jezdni; oznakowanie - uzupełnienie oznakowania w tym montaż znaków aktywnych D-6 po obu stronach przejścia, mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniu i przejściach dla pieszych. roboty na obiektach mostowych obejmują m.in.: roboty przygotowawcze - rozbiórka uszkodzonych elementów mostu, korpus podpór i konstrukcje oporowe, roboty w zakresie ustroju nośnego - odtworzenie uszkodzonych elementów mostu z wykonaniem odpowiedniej konserwacji, wykonanie odwodnienia ustroju nośnego, dylatacje - zalanie szwu dylatacyjnego o szer. do 3 cm masą asfaltową, hydroizolacja - wykonanie impregnacji primerem betonu oraz izolacji z papy termozgrzewalnej SBS o grubości min. 5 mm na powierzchni pomostu, wyposażenie - montaż krawężników, montaż barier energochłonnych, roboty przyobiektowe (stożki przyczółków), roboty nawierzchniowe i zabezpieczające. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: projekt budowlany, informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w zakresie branży drogowej, mostowej, przedmiar robót, kosztorys ofertowy oraz część graficzna. (Uwaga: Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjno-pomocniczą w określeniu robót, zgodnie z zapisami z rozdziału 13 do SIWZ, rysunki techniczne i kosztorys ofertowy stanowiące części pomocnicze do wyszacowania inwestycji). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści "SIWZ", danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, zwanych dalej "SST" z obowiązującymi przepisami i normami.3.6. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości). 3.8. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienia udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik Nr 7). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 pkt 14.2. niniejszej SIWZ. Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik Nr 7,) w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. 3.9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.): - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ? roboty przygotowawcze ? roboty rozbiórkowe ? roboty ziemne ? wykonanie podbudowy ? wykonanie nawierzchni jezdni ? wykonanie elementów odwodnienia ? roboty remontowe na mostach ? roboty wykończeniowe ? wykonanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z wykonaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych przez Kierownika budowy, nie dotyczy sytuacji, gdy osobą tą jest właściciel firmy, tj. osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą. 3.10. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności opisanych w jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem (załącznik Nr 8 ), że osoby te zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z póżn. zm.). 3.11.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.9. czynności. Zamawiający może wezwać wykonawcę do przedłużenia umów o pracę pozbawionych danych osobowych pracowników, celem weryfikacji zobowiązania wykonawcy/podwykonawcy odnośnie ilości zatrudnionych osób wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego oraz charakteru tych czynności i/lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek, w postaci zaświadczenia ZUS lub dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń pozbawionych danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega również możliwość przeprowadzenia kontroli w zakresie zatrudnienia na miejscu wykonania zadania. 3.12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.9. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.9. czynności. 3.13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.14. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy 3.14.1.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie na własny koszt objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac, wszelkich informacji będących przedmiotem zamówienia, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości, gdyż wyklucza się możliwości wykonawcy związanych z błędem skalkulowaniem ceny lub pominięciu elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 3.14.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i innych ustaw oraz rozporządzeń, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowania przestrzegania przepisów BHP i ppoż., a także przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie robót. 3.14.3.Zobowiązanie do odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych. Po zakończeniu robót przywrócić do stanu pierwotnego teren zaplecza budowy. 3.14.4.Zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót po przeprowadzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót. 3.14.5.Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów i urządzeń własnych. 3.14.6.Wykonawca wykona tablicę informacyjną i zamontuje w miejscu wykonywania robót i będzie utrzymywał tablice w dobrym stanie w czasie realizacji zadania. Tablice informacyjne winny pozostać w miejscu robót bezterminowo. 3.14.7.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 3.14.8. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45220000-5,
45233100-0,
45400000-1,
34922100-7,
45221000-2,
45221110-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT586205.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 711 622,21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.