eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirówTermomodernizacja i zastosowanie odnawialnych źródeł energii na obiektach użyteczności publicznej Gminy Mirów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69730 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Mirów: Termomodernizacja i zastosowanie odnawialnych źródeł energii na obiektach użyteczności publicznej Gminy Mirów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11330


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26608


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirów, krajowy numer identyfikacyjny 67022384700000, ul. Mirów Stary  27, 26-503   Mirów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 628 38 89, faks 48 628 38 89, e-mail budownictwo@mirow.pl
Adres strony internetowej (URL): wwwmirow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i zastosowanie odnawialnych źródeł energii na obiektach użyteczności publicznej Gminy Mirów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia udzielany jest w formule "zaprojektuj i wybuduj" i podzielony jest na dwie części: Część I - "Termomodernizacja budynków publicznych w gminie Mirów" obejmującą budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zbijowie Małym (dz. nr ewid. 168) oraz Świetlicy Wiejskiej ze Strażnicą OSP w Bieszkowie Górnym (dz. nr ewid. 213) oraz Część II - "Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Mirów" w budynkach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zbijowie Małym (dz. nr ewid. 168) oraz Świetlicy Wiejskiej ze Strażnicą OSP w Bieszkowie Górnym (dz. nr ewid. 213). 1. CZĘŚĆ I: Termomodernizacja budynków publicznych w gminie Mirów 1.1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1)Wykonania dokumentacji projektowej, obejmującej projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania, i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu przygotowany przez Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy, audyt energetyczny, 2)uzyskania akceptacji, dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego, 3)zapewnieniu obsługi geodezyjnej inwestycji, 4)zgłoszenia do odbiorów urządzeń przez UDT jeśli będą wymagane, 5)wykonaniu badań geotechnicznych jeśli będą niezbędne do realizacji zamówienia. 6)uzyskania, w imieniu Zamawiającego, wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych/zgłoszeń, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej, lub też wykonanie projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń, 7)opracowaniu dokumentacji powykonawczej, 8)przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 1.2.W Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zbijowie Małym - wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową polegających w szczególności na: 1)montażu pompy ciepła powietrze/woda na zewnątrz budynku o mocy 112 kW, 2)wykonaniu fundamentu pod pompę ciepła, 3)wykonaniu zapraw i przebić w miejscu prowadzenia instalacji, 4)dostosowanie istniejącej instalacji c.o. do pracy z pompą ciepła, 5)wymianie istniejących grzejników płytowych z dostosowaniem do zasilania czynnikiem grzewczym o temp. 55°/45° (zdemontowane grzejniki należy przekazać Zamawiającemu), 6)dociepleniu ścian zewnętrznych, ściany na gruncie (ściana piwnic), odtworzenie izolacji pionowej ściany na gruncie (ściana piwnic) stropu wewnętrznego zgodnie wytycznymi audytu energetycznego, 7)Cokół budynku należy wykonać z tynku dekoracyjnego natomiast pozostałe ściany zewnętrzne z tynku silikonowego, 8)wymianie stolarki okiennej (stolarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowalne) i drzwiowej zgodnie wytycznymi audytu energetycznego, 9)wymianie istniejącego orynnowania i rur spustowych PCV na nowe wykonane ze stali w kolorze pokrycia dachowego oraz wykonaniu pasa nadrynnowego, 10)demontażu istniejącej podbitki oraz wykonaniu nowej z blachy stalowej w kolorze pokrycia dachowego, 11)wykonaniu parapetów zewnętrznych z blachy stalowej w kolorze pokrycia dachowego oraz demontaż i ponowny montaż parapetów wewnętrznych, 12)demontaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej oraz ponowny montaż w rurze osłonowej (rura do instalacji odgromowych) schowanych w ociepleniu. 13)wykonaniu zadaszenia nad schodami zewnętrznymi do kotłowni. 14)pomalowaniu kominów farbą elewacyjną wraz z wymianą kratek wentylacyjnych, 15)Otynkowaniu słupów schodów zewnętrznych oraz powierzchni bocznych, 16)Wymiana obróbek blacharskich kominów. 1.3.W Świetlicy Wiejskiej ze Strażnicą OSP w Bieszkowie Górnym - wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową polegających w szczególności na: a)montażu pompy ciepła gruntowej woda/glikol o mocy 29 kW, b)wykonaniu zapraw i przebić w miejscu prowadzenia instalacji, c)dostosowanie istniejącej instalacji c.o. do pracy z pompą ciepła, d)wymianie istniejących grzejników płytowych z dostosowaniem do zasilania czynnikiem grzewczym o temp. 55°/45°, 2.CZĘŚĆ II: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Mirów 2.1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1)Wykonania dokumentacji projektowej, obejmującej projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania, i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu o przygotowany przez Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy, audyt energetyczny, 2)uzyskania akceptacji, dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego, 3)zapewnieniu obsługi geodezyjnej inwestycji, 4)wykonie badań geotechnicznych w przypadku montażu gruntowej pompy ciepła, 5)uzyskania, w imieniu Zamawiającego, wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych/zgłoszeń, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej, lub też wykonanie projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń, 6)opracowaniu dokumentacji powykonawczej, 7)przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 2.2.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zbijowie Małym - wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową polegających w szczególności na montażu paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 39,9 kWp włączonej do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia na niezależnej konstrukcji w formie zadaszenia. 2.3.Świetlica Wiejska ze Strażnicą OSP w Bieszkowie Górnym - wykonaniu robót polegających w szczególności na montażu paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 35,97 kWp włączonej do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia na niezależnej konstrukcji w formie zadaszenia. 3.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanej części. 4.W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt ekologiczny, jak i gotowość do eksploatacji został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: - Programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 10, - Audycie energetycznym - załącznik nr 11. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane 7.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 9A, 9B do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV: 42511110-5, 45331110-0, 45111300-1, 45262520-2, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 09331200-0, 45321000-3, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynków publicznych w gminie Mirów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT852426.87
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDOWLANA" Spółka z o.o.,  oferty@budowlana.com,  ul. Kilińskiego 15/17,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 847716,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 847716,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1293960,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 12%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Mirów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT478901.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"HYMON ENERGY" Sp. z o.o.,  biuro@hymon.pl,  ul. Dojazd 16A,  33-100 ,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 451755,53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 451755,53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 753006,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.