To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69778 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Częstochowa: DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26907-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30826-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny
15012365700000, ul.
ul. Sabinowska
62/64,
42-200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(034) 378 53 00, 378 53 01, faks
(034) 378 53 32, e-mail
przetargi@cspsp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WT.2370.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w następującym asortymencie i ilościach: lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/ilość-zamówienie zasadnicze/ilość-zamówienie w ramach prawa opcji; 1 Zadanie I Ubrania specjalne 180 kpl. 60 kpl.; 2 Zadanie II Buty specjalne strażackie gumowe 160 par 50 par oraz wkłady do butów 200 par 50 par; 3 Zadanie III Hełmy strażackie 90 szt. 20 szt.; 4 Zadanie IV Buty specjalne strażackie skórzane 90 par 25 par; 5 Zadanie V Rękawice specjalne 180 par nie dotyczy; 6 Zadanie VI Kominiarki niepalne 90 szt. nie dotyczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.1 - ubrania specjalne, 1.2 - buty gumowe i wkładki do butów, 1.3 - hełmy strażackie, 1.4 - buty specjalne strażackie skórzane, 1.5 - rękawice specjalne, 1.6 - kominiarki niepalne do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Środki ochrony indywidualnej muszą być zgodne oraz spełniać wymagania określone w: -Rozporządzeniu MSWiA z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 4 poz. 25 z późn. zm.) -Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienie, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania" (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) zmienionym rozporządzeniem MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) -Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.). -W aktualnych normach przytoczonych w załącznikach 1.1-1.6 do siwz 4. Minimalny okres gwarancji dla każdego zadania wymagany przez Zamawiającą - 24 miesiące - (kryterium oceniane). Maksymalny punktowany okres gwarancji - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi - 24 miesiące. 5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych jako zamówienie zasadnicze z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów (zamówienie zasadnicze)łącznie o: 60 kpl. ubrań specjalnych, 50 par butów specjalnych strażackich gumowych, 50 par wkładów do butów specjalnych strażackich gumowych, 20 szt. hełmów strażackich, 25 par butów specjalnych strażackich skórzanych. 6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej, z którego może skorzystać do dnia 31.12.2017r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.1 - 1.6 do siwz. 8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64. 9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. 10. Zamawiająca przekaże Wykonawcy rozmiary w następujących terminach: - ubrania specjalne: 90 kpl w dniu podpisania umowy, 90 kpl. nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Buty strażackie specjalne gumowe: 70 par w dniu podpisania umowy, 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Wkłady do butów: 100 par w dniu podpisania umowy, 100 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Hełmy strażackie: 90 szt. w dniu podpisania umowy, dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Buty strażackie specjalne skórzane: 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., dla zamówień w ramach prawa opcji wraz z przekazaniem zamówienia na towar - Rękawice specjalne: 90 par w dniu podpisania umowy, 90 par nie wcześniej niż w dniu 31 lipca 2017r., - Kominiarki niepalne: 90 szt. w dniu podpisania umowy. 11. Przekazanie rozmiarów, w przypadku innym niż przy podpisaniu umowy, nastąpi za pomocą faksu lub poczty elektronicznej na numer/adres podany w ofercie. 12. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 15% zakupionego towaru nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 6 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru podlegającego wymianie na towar nowy o innym rozmiarze. 13. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 10.05.2016 r., (Dz. U. z 2016 r. poz. 710). 14. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku 15. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 16. Zamawiająca dopuszcza składanie ofert częściowych na minimum jedno kompletne zadanie. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę kompletną asortymentowo. W przypadku złożenia oferty niekompletnej asortymentowo oferta zostanie odrzucona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
18410000-6
Dodatkowe kody CPV:
35113400-3,
18832000-0,
18444111-4,
18141000-9,
18443300-9,
18444000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ubrania specjalne (kurtka, spodnie) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243720.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 232248.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Buty specjalne strażackie gumowe, wkłady do butów specjalnych strażackich gumowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63960.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Hełmy strażackie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47610.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49040.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Buty specjalne strażackie skórzane z membraną |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39330.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45054.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Rękawice specjalne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20590.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Kominiarki niepalne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4981.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- W.SZ.S.DEZ.26.022.2025 - Generator molibdenowo-technetowy do wykonywania badań scyntygraficznych oraz radiofarmaceutyki dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej - Pracowni Izotopowej WSzS.
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni ulicy Limanowskiej od nr 1 do ulicy Ostrowskiej - IL
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.