Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Radom: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
Numer ogłoszenia: 69792 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów , ul. Samorządowa 1, 26-601 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 367 36 21, faks 48 367 36 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cpd.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych z podziałem na 14 części (grup)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z podmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10 000 PLN brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cpd.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów ul. Samorządowa 1, 26-601 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów ul. Samorządowa 1, 26-601 Radom, wejście przez biuro przepustek, budynek biurowy, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę I w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę II w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę III w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę IV w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę V w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 31.22.44.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę VI w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.42.32.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę VII w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę VIII w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę IX w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę IX w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę XI w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę XII w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 31.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę XIII w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych szczególowo określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym grupę XIV w Załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół Powiatu Wołowskiego w ramach projektu pt. "Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
więcej: Kable przyłączeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.