eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoWykonanie prac geologicznych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w podłożu kwater składowych B3, C1, C2 i C3 - elementy zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Koleczkowo: Wykonanie prac geologicznych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w podłożu kwater składowych B3, C1, C2 i C3 - elementy zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 69794 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geologicznych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w podłożu kwater składowych B3, C1, C2 i C3 - elementy zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geologicznych w celu określenia warunków hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich w podłożu kwater składowych B3, C1, C2 i C3 - elementy zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona m.in.: a). Wykonanie 22 otworów badawczych rurowanych b). Pobranie 22 prób rdzeniowych c). Oznaczenie polowe współczynnika filtracji d). Pomiary hydrogeologiczne e). Pomiary geodezyjne f). Oznaczenie laboratoryjne współczynnika filtracji w gruntach spoistych i niespoistych, wilgotności gruntu oraz pojemności sorpcyjnej gruntu wraz z dojazdem i transportem prób do laboratorium g). Badania fizykochemiczne wody h). Wykonanie pozostałych badań i). Opracowanie dodatku do dokumentacji geologiczno-inżynierskiej j). Opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w Projekcie Prac Geologicznych w celu określenia warunków geologiczno - inżynierskich w podłożu kwater składowych B3, C1, C2 i C3, projektowanych na terenie zakładu unieszkodliwiania odpadów Eko Dolina Sp. z o.o. w Łężycach (załącznik nr 8 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.43.10.00 - Usługi odwiertów 76.47.00.00 - Usługi badania odwiertów 45.11.12.50 - Badanie gruntu 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); , 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty); 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda 1) wykazu wykonania przynajmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu prac geologicznych kategorii IV i/lub V oraz kategorii VI i/lub VII zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U.06.124.865) wraz z wykonaniem dokumentacji hydrogeologicznej i geologiczno-inżynierskiej - całość o wartości co najmniej 100 000 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3; lub alternatywnie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: - wykonaniu przynajmniej jednej usługi prac geologicznych kategorii IV i/lub V zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawcach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U.06.124.865) wraz z wykonaniem dokumentacji hydrogeologicznej - całość o wartości co najmniej 50 000 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz - wykonaniu przynajmniej jednej usługi prac geologicznych kategorii VI i/lub VII zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawcach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U.06.124.865) wraz z wykonaniem dokumentacji geologiczno-inżynierskiej - całość o wartości co najmniej 50 000 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4; wykonawca jest zobowiązany do wskazania w wykazie osoby jak poniżej: A. pracownik sprawujący nadzór geologiczny, który musi: - posiadać kwalifikacje, potwierdzone wydanym świadectwem Marszałka Województwa, kategorii XI i/lub XII i/lub IV i/lub V i/lub VI i/lub VII zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawcach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U.06.124.865 z późn. zmianami) oryginały dokumentów lub kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające posiadanie kwalifikacji odpowiedniej kategorii muszą zostać dołączone do oferty - posiadać doświadczenie w wykonywaniu nadzoru geologicznego nad co najmniej dwiema pracami geologicznymi kategorii w tym przynajmniej jednej kategorii IV i/lub V oraz przynajmniej jednej kategorii VI i/lub VII Wykonawcy składający wspólną Ofertę winni złożyć jeden (wspólny) wykaz. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) 4) jeżeli to konieczne, zgodnie z oświadczeniem (patrz: zał. nr 7a i 7b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia; oświadczenie może także zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę.) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższych warunków: Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas: Stosownie do treści § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: (a) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 2 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w p. (a) (i) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w p. (a) (ii), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 przywołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w p (a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz: III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 14:00, miejsce: EKO DOLINA Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo, w budynku administracyjnym, w sekretariacie Spółki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminem zakończenia prac geologicznych są 3 miesiące od podpisania protokołu rozpoczęcia wykonywania umowy przez Wykonawcę. Podpisanie protokołu nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, którą jest data później złożonego podpisu. Terminem opracowania dodatku do dokumentacji geologiczno-inżynierskiej oraz dokumentacji hydrogeologicznej są 2 miesiące po podpisaniu Protokołu odbioru prac geologicznych bez uwag [ § 21 ust. 1 lit. a). umowy - załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji] Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 3 kwietnia 2009 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna obejmie Teren Dostawy i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającego z niej Umowy. Wizja lokalna odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, tj. EKO DOLINA Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, PL 84-207 Koleczkowo. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest p. Mariusz Zaleski, tel. nr (48 58) 672 50 00; fax. nr (+48 58) 672 74 74. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami p. IX SIWZ. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją Terenu dostawy ponosi Wykonawca. Zamawiający nie będzie organizował zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ponosi zgodnie z art.42 ust.2 PZP koszty druku i przekazania SIWZ, które wynoszą: 65 PLN netto. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.