Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Tłuchowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych - uczestników projektu systemowego pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 69797 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie , ul. Sierpecka 20, 87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 62 60 w. 22, faks 54 287 62 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych - uczestników projektu systemowego pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń/kursów/pogadanki dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych, z następujących zagadnień: 1) części I zamówienia - kurs pn. sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób , 2) części II zamówienia - kurs pn. bukieciarstwo i florystyka z modułem decoupage dla 2 osoby, 3) części III zamówienia - kurs z podstaw księgowości z obsługą sekretariatu dla 3 osób, 4) części IV zamówienia - kurs pn. operator koparko-ładowarki (wszystkie typy) dla 5 osób, 5)części V zamówienia - kurs spawalniczy metoda MAG (135) dla 2 osób, 6) części VI zamówienia - kurs pn. dekoracji okolicznościowej stołów dla 8 osób (uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej); 7) części VII zamówienia - szkolenie - doradztwo zawodowe dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej, 8) części VIII zamówienia - szkolenie - trening kompetencji społecznych dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej; 9) część IX zamówienia - pogadanka prozdrowotna z położną dla 8 osób; dla uczestników projektu systemowego Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.56.10.00-4, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych szkolenia/kursu lub pogadanki) usługom stanowiącym poszczególne części zamówienia. Warunek dotyczy wszystkich 9 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilku części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dla części zamówienia od nr 1 do nr 8 - dla każdej z części zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia oraz przeprowadziła co najmniej dwa kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki zgodnych z zajęciami/tematyką danego kursu/szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) dla części zamówienia nr 9 - pogadanki prozdrowotnej z położną - dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada dyplom położnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie, ul. Sierpecka 20, 87 - 605 Tłuchowo, pok. nr 205..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie, ul. Sierpecka 20, 87 - 605 Tłuchowo, pok. nr 205 (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuchowie pt. Razem z EFS inwestujemy w naszą przyszłość, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 8 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy z umiejętnością obsługi kas fiskalnych. Uczestnik powinien podczas szkolenia nabyć także umiejętności dotyczące marketingowych technik sprzedaży. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych dla każdej z osób, w tym co najmniej 50% zajęć praktycznych. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek lub Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kursu pn. bukieciarstwo i florystyka z modułem decoupage dla 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku florysta. Każdy uczestnik kursu powinien także nabyć umiejętności zdobienia przedmiotów metodą decoupage. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 120 godzin lekcyjnych, w tym co 70% zajęć praktycznych dla każdej z osób, w tym 60% tych zajęć powinno być wykonywanych na żywych kwiatach. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo, albo miasta: Włocławek lub Lipno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z podstaw księgowości z obsługą sekretariatu dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie do obsługi firmy w zakresie księgowości i obsługi sekretariatu. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych, w tym co najmniej 30% zajęć praktycznych dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo, albo miasta: Włocławek lub Lipno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. operator koparko-ładowarki (wszystkie typy) dla 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku operator koparko-ładowarki. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 202 godzin lekcyjnych ( tj. 120 godzin teorii i 82 godzin praktyki) dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek albo Lipno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 88.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawalniczego metodą MAG (135) dla 2 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu spawacza - metoda MAG (135). Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 128 godzin lekcyjnych ( tj. 34 godzin teorii i 94 godzin praktyki) dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Tłuchowo albo miasta: Włocławek lub Lipno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. dekoracji okolicznościowej stołów dla 8 osób (uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel kursu jest nabycie umiejętności dekorowania okolicznościowego stołów. Kurs musi odbywać się w jednej grupie, 80 godzin lekcyjnych, w tym co 70% zajęć praktycznych dla każdej z osób. Miejsce realizacji kursu - miejscowość Koziróg Leśny - remiza Ochotniczej Straży Pożarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności przez uczestników wykorzystywania swoich mocnych stron które pozwolą na włączenie się do rynku pracy. Szkolenie musi obejmować 48 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano kontrakty socjalne oraz 36 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokalnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzanie szkolenia w zakresie treningu kompetencji społecznych dla 28 osób, w tym: a) 20 osób, z którymi spisano kontrakty socjalne, b) 8 osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest doskonalenie przez uczestników kompetencji komunikacyjnych, uzyskanie lepszej komunikacji z innymi, rozpoznawanie podstawowych emocji, ekspresję emocji u innych, dostrzeganie związku własnych stanów somatycznych z przeżyciami emocjonalnymi, naukę asertywnego wyrażania własnych potrzeb oraz szanowanie zdania innych ludzi, budowę swojego pozytywnego wizerunku, uświadomienie znaczenia sposobu mówienia i postawy ciała na odbiór przez inne osoby. Szkolenie musi obejmować 48 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano kontrakty socjalne oraz 36 godzin lekcyjnych dla osób, z którymi spisano umowy do Programu Aktywności Lokal..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzanie pogadanki prozdrowotna z położną dla 8 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W trakcie uczestnictwa w spotkaniu z położną uczestniczki muszą zdobyć niezbędną wiedzę z zakresu profilaktyki prozdrowotnej kobiet. Czas trwania spotkania 3 godziny lekcyjne tj. po 45 min..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń/kursów/pogadanek - 30
INNE PRZETARGI TŁUCHOWO
- Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
- "Dostawa paliw silnikowych do pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji Gminy Tłuchowo w 2025 roku"
więcej: przetargi TŁUCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.