Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 69805 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Igły do znieczulenia podpajęczego - 4550 szt.; 2. Zadanie nr 2 - Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.; 3. Zadanie nr 3 - Rurki intubacyjne - 7700 szt.; 4. Zadanie nr 4 - Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5. Zadanie nr 5 - Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 150 szt.; 6. Zadanie nr 6 - Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 130 szt.; 7. Zadanie nr 7 - Rurki tracheostomijne - 360 szt.; 8. Zadanie nr 8 - Rurki ustno gardłowe - 10000 szt.; 9. Zadanie nr 9 - Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt.; 10. Zadanie nr 10 - Maseczki - 1250 szt.; 11. Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 160 szt.; 12. Zadanie nr 12 - Worki do godzinowej zbiórki moczu - 180 szt.; 13. Zadanie nr 13 - Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 10500 szt.; 14. Zadanie nr 14 - Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1100 szt.; 15. Zadanie nr 15 - Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1400 szt.; 16. Zadanie nr 16 - Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt.; 17. Zadanie nr 17 - Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt.; 18. Zadanie nr 18 - Aparaty do pompy Braun - 2300 szt.; 19. Zadanie nr 19 - Regulator prędkości przepływu - 3000 szt.; 20. Zadanie nr 20 - Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 120 szt.; 21. Zadanie nr 21 - Linie do podgrzewacza Hotline - 500 szt.; 22. Zadanie nr 22 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1200 szt.; 23. Zadanie nr 23 - Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 150 szt.; 24. Zadanie nr 24 - Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy - 3555 szt.; 25. Zadanie nr 25 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych-podpajęczych (CSE) - 530 szt.; 26. Zadanie nr 26 - Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.; 27. Zadanie nr 27 - Obwody do respiratora - 100 szt.; 28. Zadanie nr 28 - Obwody do aparatu do znieczulenia - 600 kpl.; 29. Zadanie nr 29 - Obwody do respiratora w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 1000 kpl.; 30. Zadanie nr 30 - Elektrody do czasowej stymulacji serca - 125 szt.; 31. Zadanie nr 31 - Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4320 szt.; 32. Zadanie nr 32 - Kraniki trójdrożne - 9400 szt.; 33. Zadanie nr 33 - Przedłużacze anestezjologiczne - 5400 szt.; 34. Zadanie nr 34 - Dreny do pompy objętościowej GRASEBY 3000 - 860 szt.; 35. Zadanie nr 35 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych - 30200 szt.; 36. Zadanie nr 36 - Cewniki do odsysania, zgłębniki - 135320 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka; Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 8 - 1 sztuka; Zadanie nr: 9 - 1 sztuka; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 11 - katalog; Zadanie nr: 12 - katalog; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 16 - 1 sztuka; Zadanie nr: 17 - katalog; Zadanie nr: 18 - katalog; Zadanie nr: 19 - 2 sztuki; Zadanie nr: 20 - katalog; Zadanie nr: 21 - katalog; Zadanie nr: 22 - katalog; Zadanie nr: 23 - katalog Zadanie nr: 24 - katalog; Zadanie nr: 25 - katalog; Zadanie nr: 26 - katalog; Zadanie nr: 27 - katalog; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - katalog; Zadanie nr: 31 - katalog; Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji: Zadanie nr: 33 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 34 - katalog; Zadanie nr: 35 - 1 sztuka - rozmiar dowolny; Zadanie nr: 36 - 1 sztuka z pozycji 1-4, 1 sztuka z pozycji 5, 1 sztuka z pozycji 6, 1 sztuka z pozycji 7-14. Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać strony z katalogów z zaznaczeniem oferowanych zadań i pozycji. Ilości próbek odnoszą się do formularza ofertowego. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; Wykonawcy zobowiązani są opisać dokumenty (pkt.6 i 7) numerem zadania i pozycji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point, rozm. 25G x 90mm, 26G x 90mm, 27G x 90mm - 4500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego, rozm. 27G x 120-130mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/80mm - 100 szt.; 3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora, rozm. 22G/50mm - 100 szt.; 4) Igły do blokad TAP widoczna pod USG, rozm. 21G/110mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym, rozm. od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6500 szt.; 2) Rurki intubacyjne bez mankietu, rozm. od nr 4.0 do nr 6.5 co 0.5 - 1000 szt.; 3) Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH INTUBACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do długich intubacji, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH WENTYLACJI W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE WSTĘPNIE UFORMOWANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka intubacyjna wersja północ, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 100 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu, rozm. 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.; 2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza, rozm. 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 10 szt.; 3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt.; 4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RURKI USTNO-GARDŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki ustno-gardłowe, rozm. 0,1,2,3,4,5 - 10000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: UCHWYT DO MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MASECZKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Maseczka krtaniowa, rozm. 4 i 5 - 250 szt.; 2) Maseczka tlenowa dla dorosłych - 500 szt.; 3) Maseczka tlenowa dla dzieci - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZESTAWY DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 10 szt.; 2) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 100 szt.; 3) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu, min. 2000 ml - 180 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DLA DOROSŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 9000 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci ze złączem bocznym dla dorosłych - 500 szt.; 3) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE PEDIATRYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci pediatryczny - 600 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci z wejściem bocznym pediatryczny - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE NOWORODKOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy - 700 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, dla niemowląt i dzieci - 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: WYMIENNIK CIEPŁA I WILGOCI DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PRZEPŁYWOWY NAWILŻACZ TLENU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: APARATY DO POMPY BRAUN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 1600 szt.; 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 500 szt.; 3) Aparaty do podawania leków cytostatycznych z filtrem - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: KOCYK DLA DOROSŁYCH DO APARATU EQUATOR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 70 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: LINIE DO PODGRZEWACZA HOTLINE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi jednorazowego użytku - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - dwukanałowe, rozm. 6F/15G 7F/14G - 500 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - trzykanałowe, rozm. 7F/14G - 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI ŻYŁ CENTRALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych, rozm. 7F/14G - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU, RAMPY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony, rozm. 6F, 9F - 180 szt.; 2) Zestawy do drenażu przezskórnego - jednostopniowy, rozm. 9F - 120 szt.; 3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego, rozm. 12F - 500 szt.; 4) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.; 5) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.; 6) Dren do klatki piersiowej, 50 cm - 150 szt.; 7) Kateter do szynowania jelit, 300 cm - 5 szt. 8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc, przedłużacz 7 cm - 1600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH CIĄGŁYCH ORAZ ŁĄCZONYCH ZEWNĄTRZOPONOWO-PODPAJĘCZYCH (CSE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego - 380 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -filtry zewnątrzoponowe płaskie - 30 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy, rozm. 18G/8cm - 50 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa, 10ml - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obwody do respiratora Neftis - 50 szt.; 2) Obwody do respiratora Trilogi - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: OBWODY DO APARATU DO ZNIECZULENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulenia /2 rury min 180 cm - 600 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ obwodów do respiratora jednorazowego użytku - 1000 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca, rozm. 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 60 szt.; 2) Introduktor do wprowadzania elektrod, rozm. 7Fx120 mm, 8Fx120 mm - 65 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrządy do żywienia, pack - 1500 szt.; 2) Przyrządy do żywienia, na butelkę - 1500 szt.; 3) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 10/130 cm - 50 szt.; 4) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 12/110-130 cm - 50 szt.; 5) Aparaty do pompy FLOCARE 800, na butelkę - 100 szt. ; 6) Aparaty do pompy FLOCARE 800, pack - 100 szt.; 7) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY, pack - 1000 szt.; 8) Zgłębnik gastrostomijny, rozm. 14, 18, 20/23cm - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: KRANIKI TRÓJDROŻNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 10cm - 1200 szt.; 2) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 20cm - 25cm - 200 szt.; 3) Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny - 8000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PRZEDŁUŻACZE ANESTEZJOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5000 szt.; 2) Łącznik obrotowy - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć - standard, filtr 200? - 20 szt.; 2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt.; 3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków, filtr 0,2? - 100 szt.; 4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt.; 5) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 20 szt.; 6) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt.; 7) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PRZEDŁUZACZE DO POMP STRZYKAWKOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 0,90m - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,20m - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,50m - 25000 szt.; 4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy, dł. 1,50m - 5000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA, ZGŁĘBNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 4 - 600 szt.; 2) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 6, Ch 8 - 18000 szt.; 3) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 10, Ch 12 - 15000 szt.; 4) Cewnik do odsysania, dł. min. 800mm, rozm. Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 68000 szt.; 5) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką, rozm. Ch 6, Ch 8 - 24000 szt.; 6) Cewnik do podawania tlenu przez nos /wąsy/ pediatryczny i dla dorosłych - 6000 szt.; 7) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 8/800mm - 20 szt.; 8) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 10/800mm - 100 szt.; 9) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 12/800mm - 100 szt.; 10) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 14/800mm - 800 szt.; 11) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 16/800mm - 1300 szt.; 12) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 18/1000mm - 900 szt.; 13) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 20/1000mm - 300 szt.; 14) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 28/1000mm - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
- Świadczenie usług pocztowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie i Rejonów Dróg Wojewódzkich
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie całodob., czasow. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmacn. aktyw. społ., w miarę możliw. wyjście z bezdomn. i uzysk. samodz. życ. na rzecz os. bezdomnych-cz. IV
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.