Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Katowice: Przebudowa ul. Powstańców w Katowicach wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 69816 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach , ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, faks (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Powstańców w Katowicach wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. Powstańców w Katowicach wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego w zakresie: ROBOTY DROGOWE 1. Roboty ziemne i rozbiórkowe z odwozem - 2427m3. 2. Sfrezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na gł.7cm - 1837m2. 3. Sfrezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na gł.11cm - 4722m2. 4. Ułożenie krawężników kamienne 15x30 i 15x22 na ławie betonowej - 1363mb. 5. Ułożenie obrzeży betonowych 25x8 -562mb. 6. Jezdnia zgodnie z zał. Nr 12. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 135t, Ułożenie w-wy SMA gr. 5cm - 1080m2. 7. Jezdnia zgodnie z zał. Nr 12 A. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 258t, Ułożenie warstwy BITUFOR - 5666m2, Ułożenie warstwy wiążącej z asfaltobetonu gr. 4cm - 4722m2, Ułożenie w-wy SMA gr. 3cm - 4722m2. 8. Jezdnia zgodnie z zał. Nr 12 B. Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 95t, Ułożenie w-wy SMA gr. 5cm - 757m2. 9. Chodnik i ścieżka rowerowa. Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr.15cm - 2865m2, Ułożenie nawierzchni z bkb. szarej gr.8cm - 1930m2, Ułożenie nawierzchni z bkb. czerwona gr.8cm - 352m2, Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej gr. 8cm szarej - 583m2. 10. Parkingi i wjazdy. Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 27cm - 1074m2, Ułożenie nawierzchni z bkb. oranż gr.8cm - 567m2, Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej. gr.8cm szarej - 507m2 ROBOTY ELEKTRYCZNE Ułożenie kabla wielożyłowego - 661m Ustawienie słupów oświetleniowych - 14szt. i montaż opraw oświetleniowych - 17szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 50.000,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi; co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osoby z uprawnieniami muszą przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 3.2 Sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: sprzętem i osprzętem do układania Bituforu trzema samochodami ciężarowymi; jedną frezarką; jedną koparką; jednym rozcielaczem mas bitumicznych wyposażonym w wibrację. Elektroniczne prowadzenie stołu szer. od 2,5m do 8,0m; jednym walcem gładkim min. 6 Mg; jednym walcem ogumionym min. 10 Mg; jedną skrapiarką samojezdną z komputerowym dozowaniem ilości skrapiania; jednym żurawiem o udźwigu co najmniej 1t. Może to być sprzęt własny lub najmowany-dzierżawiony. Dla robót dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy robót. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, obejmujące wykonanie warstwy BITUFOR lub warstwy cienkiego dywanika na zimno ułożonej na siatce stalowej o powierzchni co najmniej 1000m2 - wartość tego zadania nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł brutto. 4. Dysponują środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową wyrażoną kwotą co najmniej 500.000,00zł. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 7. Protokoły odbioru robót - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych robót. 8. Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 10. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania - 5
- 3 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
Cena siwz: 84,07PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić co najmniej 3 bezrobotnych z terenu miasta Katowice.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
- Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej położnej na dz. nr. 185 w miejscowości Mińce Kolonia, gmina Choroszcz
- ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NIESTUM - PRZĄŻEWO WRAZ Z ULICĄ PARKOWĄ I WSPÓLNĄ
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Przebudowa dróg leśnych oraz budowa chodnika i ogrodzenia przy kancelarii w Jabłonicy
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.