To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-19
Nowy Sącz: PCFE.272.88.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki.
Numer ogłoszenia: 6985 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411534 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.88.2014 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz Urzędów Gmin/Miast z terenu Powiatu Nowosądeckiego w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Szkolenie pn. Bezpieczeństwo elektronicznej korespondencji w tym zmiany w KPA. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 434 osoby. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 86 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 8 godzin zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 86 grup wynosi 688. e) Termin realizacji: od 09.03.2015r. do 08.05.2015r. 2) Pakiet 2: Szkolenie pn. Elektroniczna dokumentacja w urzędzie. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 197 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 39 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 4 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 39 grup wynosi 156. e) Termin realizacji: od 10.02.2015r. do 12.03.2015r. 3) Pakiet 3: Szkolenie pn. Szkolenie z dostępu do informacji publicznej, zasad publikowania na BIP i archiwizacji dokumentacji w kontekście e-usług. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 133 osoby. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 13 grup liczących od 10 do 11 osób. c) Szkolenie obejmuje 16 godzin zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 13 grup wynosi 208. e) Termin realizacji: od 27.04.2015r. do 29.05.2015r. 4) Pakiet 4: Szkolenie pn. Kurs języka migowego dla urzędników. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 21 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 4 grup liczących od 5 do 6 osób. c) Szkolenie obejmuje 56 godzin zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostaną 4 grupy wynosi 224. e) Termin realizacji: od 02.02.2015r. do 29.05.2015r. 5) Pakiet 5: Szkolenie pn. Elektroniczny obieg dokumentów. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 20 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 4 grupy liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostaną 4 grupy wynosi 128. e) Termin realizacji: od 19.01.2015r. do 13.02.2015r. 6) Pakiet 6: Szkolenie pn. e-PUAP- wyzwania i możliwości - warsztaty z obsługi Platformy e-PUAP. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 257 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 51 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 8 godzin zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 51 grup wynosi 408. e) Termin realizacji: od 02.02.2015r. do 13.05.2015r. 7) Pakiet 7: Szkolenie pn. Tworzenie formularzy aktywnych i szablonów pism na Platformie e-PUAP. a) Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 65 osób. b) Zamawiający przewiduje utworzenie maksymalnie 13 grup liczących od 5 do 7 osób. c) Szkolenie obejmuje 32 godziny zajęć dla jednej grupy, przy czym jedna godzina zajęć = 45 minut. d) Maksymalna przewidywana liczba godzin szkolenia przy założeniu, że utworzone zostanie 13 grup wynosi 416. e) Termin realizacji: od 16.03.2015r. do 30.04.2015r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1: Szkolenie pn. Bezpieczeństwo elektronicznej korespondencji w tym zmiany w KPA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
R-DATA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
R-DATA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- R-DATA Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61920,00
Oferta z najniższą ceną: 45958,40 / Oferta z najwyższą ceną: 125243,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2: Szkolenie pn. Elektroniczna dokumentacja w urzędzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar Spółka Jawna, ul. Wielopole 18b, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27924,00
Oferta z najniższą ceną: 27924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27924,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3: Szkolenie pn. Szkolenie z dostępu do informacji publicznej, zasad publikowania na BIP i archiwizacji dokumentacji w kontekście e-usług
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MADKOM Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
- MADKOM S.A., Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20797,92
Oferta z najniższą ceną: 20797,92 / Oferta z najwyższą ceną: 37864,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4: Szkolenie pn. Kurs języka migowego dla urzędników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8373,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13484,80
Oferta z najniższą ceną: 13484,80 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6: Szkolenie pn. e-PUAP- wyzwania i możliwości - warsztaty z obsługi Platformy e-PUAP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- R-DATA Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87038,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42840,00
Oferta z najniższą ceną: 42840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61195,92
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7: Szkolenie pn. Tworzenie formularzy aktywnych i szablonów pism na Platformie e-PUAP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
R-DATA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
R-DATA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- R-DATA Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49920,00
Oferta z najniższą ceną: 49920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62395,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.