eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaCatering zestawów obiadowych dla uczestników warsztatów organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini w ramach projektu systemowego Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Trzebinia: Catering zestawów obiadowych dla uczestników warsztatów organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini w ramach projektu systemowego Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia
Numer ogłoszenia: 69898 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 38, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121510, faks 032 6121510 w.24.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.trzebinia.pl w BIP w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering zestawów obiadowych dla uczestników warsztatów organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini w ramach projektu systemowego Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów obiadowych uczestnikom warsztatów organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini w ramach projektu systemowego Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby wchodzą: - porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 120 gram, przygotowana w sposób różnorodny, - pierwszy dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 200 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki), - drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka) - w skład zestawu obiadowego wchodzi również serwis kawowy składający się z : - 200 ml. kawy, - 200 ml. herbaty, - cukier, - śmietanka, - 4 kruche ciasteczka (serwis kawowy Wykonawca zobowiązany będzie przygotować na godzinę 10:00, miejsce dostarczania serwisu kawowego jest tożsame z miejscem i ilością zamówionych zestawów obiadowych) Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Do oferty proszę dołączyć jadłospis 10 przykładowych zestawów obiadowych z określeniem ich gramatury. Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizalacyjnych i gotowe do podania bez dodatkowych działań ze strony Zamawiającego. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie władnym transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do przewozu posiłków. Do każdego zestawu obiadowego Wykonawca dołączy plastikowe sztućce, kubki plastikowe oraz serwetki papierowe każdorazowo w ilościach uwzględniających liczbę uczestników w zajęciach w danym dniu. Wykonawca będzie zabierał zużyte naczynia jednorazowe. Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem - 495 sztuk zestawów. Podane wartości są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości zestawów obiadowych. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Maksymalna liczba osób biorących udział w zajęciach - 15 uczestników. W zajęciach może wziąć udział mniejsza liczba osób w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości zestawów obiadowych. Po podpisaniu umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy planowany harmonogram warsztatów. Warsztaty odbywają się średnio 3 razy w tygodniu. Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał telefonicznie pracownik Zamawiającego w danym dniu na ten sam dzień do godziny 09:30. Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres: Klub Integracji Społecznej w Trzebini ul. 24 stycznia 47 (budynek Szkoły Podstawowej Nr 4 w Trzebini) o godzinie 13.00. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wykonawca zobowiązuje się przygotować, transportować i podawać posiłki zgodnie z przepisami bhp oraz sanitarno - epidemiologicznymi. Wykonawca odpowiada za prawidłowy transport posiłków. Zestawy obiadowe dostarczane będą wyporcjowane umożliwiając spożycie posiłku przez indywidualną osobę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia badany warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia badany warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia badany warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia badany warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia przedstawionych przez Wykonawców. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia badany warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), - druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy, - wykaz usług zgodnych z przedmiotem zamówienia realizowanych w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - to w całym okresie swojej działalności, z podaniem wartości, daty oraz miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), - zaparafowany wzór umowy jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje (załącznik nr 3 do SIWZ), - oświadczenie czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWZ), - 10 - cio dniowy jadłospis.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu i godzin wykonania zamówienia w przypadku zmiany harmonogramu warsztatów wywołana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl w BIP w zakładce Zamówienia publiczne i ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini, ul. Kościuszki 38, II piętro, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini, ul. Kościuszki 38, II piętro, Sekretariat, pok. 23..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.