Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Puławy: Przedmiotem zamówienia ZM 16/230/2009 jest zakup wraz z dostawą papieru toaletowego, ręczników papierowych, czyściwa, prześcieradeł j.uż. oraz worków foliowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 7 zadań.
Numer ogłoszenia: 69902 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Bema 1, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8877023, faks 081 8877023.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia ZM 16/230/2009 jest zakup wraz z dostawą papieru toaletowego, ręczników papierowych, czyściwa, prześcieradeł j.uż. oraz worków foliowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 7 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ZM 16/230/2009 jest zakup wraz z dostawą papieru toaletowego, ręczników papierowych, czyściwa, prześcieradeł j.uż. oraz worków foliowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 7 zadań. Zadanie nr 1 - Papier toaletowy mała rolka Zadanie nr 2 - Papier toaletowy duża rolka Zadanie nr 3 - Ręcznik papierowy rolka Zadanie nr 4 - Ręcznik papierowy składanka Z-Z Zadanie nr 5 - Czyściwo papierowe Zadanie nr 6 - Prześcieradło j.uż. Zadanie nr 7 - Worki foliowe - CPV: 19.00.00.00-6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.77.20.00-2, 19.00.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt 1 na podstawie żądanych w pkt VI dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku o którym mowa w pkt 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 2. 5. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt 2 zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenia Wykonawcy że nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) pełnomocnictwa do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający może także, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. W przypadku załączenia do ofert innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego, dokumenty takie nie będą oceniane przez zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Bema 1, 24-100 Puławy, budynek Administracji - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Papier toaletowy mała rolka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Papier toaletowy duża rolka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Ręcznik papierowy rolka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Ręcznik papierowy składanka Z-Z.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Czyściwo papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Prześcieradło j.uż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻELI KRZEMIONKOWYCH, WYPEŁNIEŃ KOLUMN, WYMIENIACZY JONOWYCH W 2025 ROKU"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg ul. Pustej i ul. Kołłątaja w Puławach".
- Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMU LEKOWEGO WZW "C" DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH PRZEZNACZONYCH DO MIEJSC ZBIOROWEGO ŻYWIENIA
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.