eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69904 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45145-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2, 66-200   Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 750 916, faks 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Modernizacja alejek cmentarza komunalnego w Świebodzinie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm- ok. 2.942,11 m2 , 3) Rozbiórka i wykonanie schodów terenowych, 4) Kanały z rur PVC o śr. 200 mm- ok.248,0m, ośr. 250mm -ok. 95,00m i śr. 315mm - ok.47,5 m, 5) Studnia rewizyjna z kręgów betonowych fi 1200-szt.6, 6) wpust deszczowy z osadnikiem-10 szt., 7) studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425-10 szt., 8) studnia rewizyjna z kręgów bet- ok.1,34m3 i 1,7 m3, 9) ułożenie kabli- ok. 1199,00 m, 10) montaż słupów z oprawami- 27 kpl. Przed przystąpieniem do zamówienia kostki na nawierzchnie należy przedstawić próbny materiał do akceptacji przez przedstawiciela Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 11) nadzór archeologiczny. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 429/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r., i projekcie budowlanym objętym zgłoszeniem z dnia 29 grudnia 2016r., opracowanych przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Plan-Projekt ze Świebodzina oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający zastrzega, że nie bedzie zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł, i) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, j) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, k) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, l) przy robotach ziemnych prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych (nadzór archeologiczny) i uzyskanie pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29.12.2016 r., oraz sporządzenie sprawozdania z badań archeologicznych po wykonaniu prac Uwaga: prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych w przypadku ich konieczności po stronie Zamawiającego (poza nadzorem archeologicznym), ł) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od daty doręczenia kompletnego zawiadomienia. m) wszelkie koszty wynikające z wymaganych przepisami prawa uzgodnień, w tym Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, n) ponieważ prace prowadzone będą w obrębie użytkowanych kwater grzebalnych, Wykonawca musi uwzględnić następujące czynniki: - roboty budowlane nie mogą być prowadzone jednocześnie na całej przestrzeni alejek objętych zakresem prac. Prace muszą być prowadzone etapami w taki sposób, aby umożliwić poruszanie się pojazdom mechanicznym i konduktom pogrzebowym w obrębie objętej pracami części cmentarza i nie blokować dostępu do kwater grzebalnych. - Wykonawca musi uwzględnić przerwy w pracy wymagające zachowania ciszy w trakcie odbywających się przemarszów konduktów pogrzebowych i przeprowadzanych ceremonii. - Wykonawca nie może przechowywać na terenie cmentarza maszyn, urządzeń, narzędzi i materiałów budowlanych. W trakcie wykonywania pracy, na terenie cmentarza mogą znajdować się tylko te maszyny, urządzenia i materiały budowlane, które są niezbędne do prowadzenia prac w danym dniu. - Wykonawca nie może wysypywać materiałów sypkich na terenie cmentarza w miejscach nie objętych pracami. Zabrania się poruszania pojazdów i maszyn poza obrębem alejek, parkowania i przejeżdżania po trawnikach, przechowywania urządzeń, narzędzi i materiałów na kwaterach grzebalnych. - Wykonawca musi zachować szczególną ostrożność z uwagi na zagrożenia wynikające z dużego ruchu pieszych oraz możliwości uszkodzenia mienia osób trzecich (nagrobki, ławki, utwardzenia). Do naprawy powstałych uszkodzeń lub pokrycia kosztów naprawy zobowiązany jest wykonawca. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45232130-2, 45316110-9, 71354000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT988005.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wojciech Wawrzynkiewicz,  ,  Bobowicko, ul. Pałacowa 7,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 996336.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 996336.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1031283.72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.