Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego
z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.
Numer ogłoszenia: 69925 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/4/2012. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2 1. Celem szkolenia jest poznanie zmian z zakresu prowadzenia pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu stosowania przepisów zmieniających rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów. - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji ( ) i obowiązujących standardów. - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy. - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium przypadku 3. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31.05.2012 r. 4. Proponowana liczba godzin około 20 według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia. 5. Czas trwania szkolenia 3 dni. 6. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 7. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 8. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 9. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 10. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 11. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 15. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiednie zaświadczenie zgodne z wzorem zatwierdzonym przez MEN. 16. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice. 17. Wykonawca zapewni przewóz dla sześciu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane z dojazdem 6 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem. 18. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 19. Wykonawca zapewni dwa noclegi dla sześciu pośredników skierowanych na szkolenie. 20. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny. 21. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu. 22. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 23. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć. 24. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 25. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 26. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. 27. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów. - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji ( ) i obowiązujących standardów. - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy. - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium przypadku. b) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez MEN. e) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kopii. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - uprawnienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - wiedza i doświadczenie - Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce co przedmiot zamówienia. - Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadził szkolenie o tej samej lub podobnej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin jego przeprowadzenia oraz określać ilość osób uczestniczących w tym szkoleniu. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - potencjał techniczny - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej w miejscu odbywania się szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć, pomoce dydaktyczne, sprzęt techniczny. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, informacje te proszę zawrzeć w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - osoby zdolne do wykonywania zamówienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa - Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10
- 3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku 3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów. - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji ( ) i obowiązujących standardów. - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy. - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium przypadku. b) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez MEN. e) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl
Zakładka zamówienia publiczne..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2012r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Zakup dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część I Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" Część II Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa monitoringu obiektu na terenie Centrum Przedsiębiorczości
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.