Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Sandomierz: Zadanie I: Przebudowa drogi powiatowej nr 0753T; Wysiadłów - Rzeczyca Mokra w miejscowości Sucharzów.
Zadanie II: Przebudowa drogi powiatowej nr 0738T; Głazów- Bilcza w miejscowościach Węgrce Panieńskie, Piekary.
Numer ogłoszenia: 69952 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu , ul. Lwowska 7, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8320406, 8332477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsandomierz.republika.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I: Przebudowa drogi powiatowej nr 0753T; Wysiadłów - Rzeczyca Mokra w miejscowości Sucharzów. Zadanie II: Przebudowa drogi powiatowej nr 0738T; Głazów- Bilcza w miejscowościach Węgrce Panieńskie, Piekary..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: 1.Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej mieszanką kamienną 0-31,5 mm, śr. grubość po zagęszczeniu 10,0 cm na powierzchni 2188,00 m2. 2.Wykonanie warstwy profilującej z masy mineralno - asfaltowej, średnio 75 kg/m2, w ilości 164,00 t. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, na powierzchni 2188,00 m2. 4.Wykonanie wraz z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odcinającej z piasku na poboczach, grubość warstwy 6,0 cm, na powierzchni 625,00 m2. 5.Uzupełnienie poboczy, obustronne, materiałem kamiennym łamanym, (0-31,5 mm) wraz z mechanicznym zagęszczeniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, w ilości 62,5 m3. 6.Wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych z nadbudową betonem, w ilości 10 szt. Zadanie II: 1.Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej mieszanką kamienną 0-31,5 mm, śr. grubość po zagęszczeniu 15,0 cm na powierzchni 3731,00 m2. 2.Wykonanie warstwy profilującej z masy mineralno - asfaltowej, średnio 75 kg/m2, w ilości 280,00 t. 3.Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej, grysowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3,0 cm, na powierzchni 3731,00 m2. 4.Wykonanie wraz z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odcinającej z piasku na poboczach, grubość warstwy 10,0 cm, na powierzchni 932,00 m2. 5.Uzupełnienie poboczy, obustronne, materiałem kamiennym łamanym, (0-31,5 mm) wraz z mechanicznym zagęszczeniem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10,0 cm, w ilości 93,00m3. 6.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Święcica], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 7.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Jugoszów], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 8.Ustawienie znaku E-17a/E18a [ Węgrce ], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 2 szt. 9.Ustawienie znaku E-17a/E18a [Zdanów], blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji, słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 3 szt. 10.Ustawienie znaku D-42/D-43, blacha stalowa ocynkowana, folia odblaskowa I generacji słupki, z rur stalowych o średnicy 70 mm dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 6 szt. 11.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24 kg/m na długości 24,00 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 4 000,00 PLN .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) : 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełniania/nie spełniania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru - załącznik nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. VI ppkt 3 SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-sandomierz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu
ul. Lwowska 7
27-600 Sandomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu ul. Lwowska 7 27-600 Sandomierz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa środków kontrastowych
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
- Dostawa wraz z montażem urządzenia myjącego na pojeździe Zamawiającego
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Przebudowa drogi gminnej 114108E
- Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Budowa drogi wewnętrznej na działkach 48, 36/2 i 37/3 w msc. Uhrusk
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.