Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Warszawa: REMONT UKŁADU OBCIĄŻENIA GENERATORA ZWARCIOWEGO-DOSTAWA ODŁĄCZNIKÓW I SKRZYNEK STERUJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 69957 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT UKŁADU OBCIĄŻENIA GENERATORA ZWARCIOWEGO-DOSTAWA ODŁĄCZNIKÓW I SKRZYNEK STERUJĄCYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odłączników i skrzynek sterujących do remontu układu obciążenia generatora zwarciowego. Opis ogólny: 1. Odłącznik wnętrzowy z napędem silnikowym - 30 szt. 2. Pulpit sterowniczy do sterowania 12 odłącznikami - 1 szt. 3. Pulpit sterowniczy do sterowania 3 odłącznikami - 6 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.21.42.00 - Odłącznik 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na konto: a) w przypadku wpłaty w PLN lub walutach obcych innych niż EURO - Bank Pekao S.A. O/ Warszawa nr rachunku 90 1240 6074 1111 0000 4999 4364 b) w przypadku wpłaty w EURO - Bank Pekao S.A. O/ Warszawa nr rachunku 32 1240 6074 1978 0000 4992 2279 z dopiskiem: Wadium na dostawę odłączników i skrzynek sterujących do remontu układu obciążenia generatora zwarciowego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez nich zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez nich zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez nich zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez nich zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż: 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i zawierać dokumenty i oświadczenia zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ. W sytuacji, gdy Wykonawca sporządza ofertę na własnym formularzu, jej treść musi uwzględniać wszystkie informacje wymagane przez zamawiającego, także określone w formularzu oferty kalkulację ceny i specyfikację techniczną, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące: 1) zmiany zakresu i/lub sposobu wykonania dostawy objętej umową, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian określonych w pkt. 1 lub w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, 3) innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania i/lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy. Zmiany, mogą zostać dokonane, w szczególności wówczas, gdy zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) przedmiotu umowy, 2) poprawa wartości lub podniesienie sprawności przedmiotu umowy, 3) podniesienie bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu umowy, 4) zmiana obowiązujących przepisów, 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez zamawiającego lub jego personel, 6) siła wyższa, 7) działania osób trzecich uniemożliwiające terminową realizację umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, Dział Administracyjny
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa,
budynek nr 3, II piętro (skrzydło wschodnie), pok. 237.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Instytut Elektrotechniki, Dział Administracyjny ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, Polska budynek nr 3, II piętro (skrzydło wschodnie), pok. 237.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Dostawa części do wyłączników mocy i styczników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Odnawialne źródła energii na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Pątnowie oraz w budynkach użyteczności publicznej w gminie Pątnów
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.