eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańREMONT USZKODZEŃ NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW DRÓG GMINNYCH - ULIC NA TERENIE MIASTA LUBAŃ METODĄ REMONTU CZĄSTKOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Lubań: REMONT USZKODZEŃ NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW DRÓG GMINNYCH - ULIC NA TERENIE MIASTA LUBAŃ METODĄ REMONTU CZĄSTKOWEGO
Numer ogłoszenia: 69960 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT USZKODZEŃ NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW DRÓG GMINNYCH - ULIC NA TERENIE MIASTA LUBAŃ METODĄ REMONTU CZĄSTKOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników dróg gminnych - ulic na terenie miasta Lubań, dla których zarządca jest Burmistrz Miasta Lubań. 1.2. Zakres robót obejmuje : 1.2.1. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej masą na gorąco z mechanicznym obcięciem krawędzi uszkodzeń (jezdnie i chodniki): - wycięcie w formie geometrycznej miejsca ubytku przy pomocy piły i młota pneumatycznego lub poprzez frezowanie, - oczyszczenie i osuszenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidzianej naprawy, - posmarowanie dna i boków uszkodzenia oraz ewentualnie istniejących zaworów wodnych i gazowych oraz elementów kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych itp., emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m2, - wypełnienie ubytku masą asfaltowa na gorąco, - zagęszczenie ułożonej warstwy masy bitumicznej walcem wibracyjnym, - w przypadku frezowania miejsc uszkodzeń wbudowanie sfrezowanego materiału w pobocza z zachowaniem spadków poprzecznych na koszt wykonawcy ( w odległości nie większej niż 3 km, ) - w przypadku materiału z rozbiórek ręcznych zagospodarowanie materiału z rozbiórki na koszt wykonawcy ( zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) - ewentualne ułożenie podbudowy w miejscu jej ubytku. 1.2.2. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej masą na gorąco bez obcinania krawędzi uszkodzeń (jezdnie): - rozbiórka uszkodzonego miejsc wraz z nadaniem formy geometrycznej miejsca ubytku przy pomocy młota pneumatycznego, - oczyszczenie i osuszenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidzianej naprawy, - posmarowanie dna i boków uszkodzenia oraz ewentualnie istniejących zaworów wodnych i gazowych oraz elementów kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych itp., emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/ m2, - wypełnienie ubytku masą asfaltowa na gorąco, - zagęszczenie ułożonej warstwy masy bitumicznej walcem wibracyjnym, - zagospodarowanie materiału z rozbiórki na koszt wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) - ewentualne ułożenie podbudowy w miejscu jej ubytku. 1.3. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następującej ilości robót: 1.3.1. Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, z wycinaniem łat na średnią grubość 4 cm (destrukt z frezowania należy wbudować w pobocza, a rozbiórek ręcznych zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach) - 1145,00 m2. 1.3.2.Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych chodników mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, z wycinaniem łat na średnią grubość 3 cm (destrukt z frezowania należy wbudować w pobocza, a rozbiórek ręcznych zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach) - 18,00 m2. 1.3.3.Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco, bez wycinania łat na średnią grubość 5 cm (destrukt z rozbiórek zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach) - 5,50 Mg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum 5 robót budowlanych w zakresie robót drogowych o wartości brutto minimum 70.000,00 zł każde zadanie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres robót wykazanych przez Wykonawcę obejmował między innymi roboty związane z budową, przebudową oraz odnowa nawierzchni dróg, ulic, chodników, ciągów pieszo - jezdnych oraz remontów cząstkowych z użyciem mas bitumicznych. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku (wiedzy i doświadczenia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy, b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające, opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót itp.); c)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz Oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b)Kosztorys ofertowy sporzadzony w oparciu o wzór kosztorysu i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załączone do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 3 do SIWZ, e)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku (wiedzy i doświadczenia), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do SIWZ, f)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie robót budowlanych roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, g)aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 u.p.z.p. , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, h)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, j)zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspoozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). k)Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie określonym w pkt.10.1. SIWZ l)Zalecane jest dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zlecenie robót dodatkowych i zamiennych związanych z: a) wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez amawiającego i doświadczonego wykonawcę przed podpisaniem umowy, b) rezygnacją z części prac, ograniczenia zakres umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia: a) w przypadku zlecenia robót dodatkowych i zamiennych, b)spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi, c)spowodowane wstrzymaniem robót przez zamawiającego, d)spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) zmiana podwykonawcy robót przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, na innego w przypadku: a) nie wywiązywania się podwykonawców wskazanych w ofercie wykonawcy ze swoich obowiązków, b) rezygnacji tych podwykonawców z wykonywania swych obowiązków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań, pok. nr 9 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań, pok. nr 9 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.