eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sali dydaktycznej Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Kraków: Remont sali dydaktycznej Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3.
Numer ogłoszenia: 69964 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Krakowie , ul. Senacka 3, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422-75-60, faks 0-12 422-75-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ma.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali dydaktycznej Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont sali dydatktycznej i przyległych sanitariatów w budynku wolnostojącym, położonym na działce 471/4, obręb 1 Śródmieście w Krakowie, przy ul. Senackiej 3, stanowiącym własność Muzeum Archeologicznego w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: a) Wytyczne - Temat: Remont pomieszczcenia dydaktycznego Muzeum Archeologicznego w Krakowie przy ul. Senackiej 3 wraz z ałączonym szkicem oomieszczeń - załącznik Nr 1 i Nr 1a do SIWZ, b) Przedmiar robót - załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Wykażą się wymaganym doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. wykonanie co najmniej w dwóch obiektach uzyteczności publicznej o powierzchni uzytkowej nie mniejszej niż 50 m2 każdy, robót budowlanych o wartości brutto min. 100.000,- zł każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do SIWZ, 3. min. 2 dokumenty (referencje, opinie), potwierdzajace, iz roboty o których mowa w pkcie 2 zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy kierownika budowy, kierownika robót w zakresie instalacji sanitarnych i kierownika robót elektrycznych, wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień budowlanych, właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie przynależności do właściwej Izby Zawodowej, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykaze, o którym mowa w pkcie 4, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował, 6 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik Nr 4 do SIWZ, 7. ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - art. 23, ust. 2 Pzp, 8. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie powyższych dokumentów, wykonawca może je zatąpić stosownym dokumentem, zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 11. dokumenty, o których mowa w pkt. 9 i 10 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. wszystkie kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 13. Gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie wymaganych oświadczeń i dokumentów dotyczy każdego z nich..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ma.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, Sekretariat, I p., pok. nr 11, adres pocztowy: Muzeum Archeologiczne w Krakowie, ul. Senacka 3, 31-002 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.