eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieBankowa obsługa Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Świnoujście: Bankowa obsługa Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 69992 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu, ul. J. Dąbrowskiego 5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3225460, fax 0-91 3225461.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu (jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego) Obejmuje ona obsługę rachunków bieżących i pomocniczych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu polegającą na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych otwieranych w ramach potrzeb Posiadacza rachunku bieżącego; 2) realizacji poleceń przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone: a) w banku obsługującym rachunek, b) w innych bankach; 3) przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku; 4) dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunków MOPR. Średnia liczba wypłat gotówkowych w miesiącu - 2800. Szacowana kwota wypłat gotówkowych w miesiącu 700.000zł. Główne terminy wypłat przypadają na dni: 10,15 i 30 każdego miesiąca, 5) potwierdzaniu stanu salda na rachunkach na każdy dzień roboczy i sporządzanie wyciągów bankowych, 6) możliwości umieszczania wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, 7) realizacja dyspozycji posiadacza rachunku podpisanych przez osoby upoważnione przez niego do dysponowania środkami pieniężnymi w karcie wzorów podpisów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp, którzy złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Każdy Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki dopuszczenia do udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia i dostarczenie dokumentów kwalifikacyjnych, wymienionych w specyfikacji. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przyjęcie przez Wykonawcę zasady nie pobierania prowizji i opłat od wpłat gotówkowych na rachunki Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu, Wykonawca zobowiąże się ponadto do: a)otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego na rzecz posiadacza rachunku; b)przechowywania jego środków pieniężnych i przeprowadzania rozliczeń pieniężnych na jego zlecenie; c)przekazywania środków pieniężnych posiadacza rachunku do innego banku w dniu złożenia dyspozycji; d)wykonania dyspozycji posiadacza rachunku tylko w przypadku pełnego pokrycia środków na rachunku; e)realizacji wyłącznie dyspozycji posiadacza rachunku podpisanych przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi w karcie wzorów podpisów; f)sporządzania bezpłatnie wyciągów bankowych po dokonaniu operacji na rachunku, a posiadacz rachunku będzie odbierał wyciągi ze zmianą salda na rachunku osobiście w siedzibie banku w dniu następnym do godz. 1400 za dzień poprzedni; g)przeprowadzania za pośrednictwem rachunku rozliczeń pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami; h)bezpłatnego lokowania automatycznie wolnych środków ze wszystkich rachunków na lokaty (overnight); i)bezpłatnego udostępnienia usług bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego, w tym zainstalowania systemu elektronicznego i przeszkolenia pracowników Zamawiającego; j)realizowania dyspozycji rozliczeniowych w dniu złożenia przez dysponenta rachunku, natomiast wyciągi bankowe będą wydawane bezpłatnie w dniu następnym do godz. 14.00 za dzień poprzedni.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę. 1.Dokument identyfikujący Wykonawcę w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem złożenia oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego orga-nu (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 4.Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,7
    • 2. Kryterium oprocentowania rachunku - 0,5
    • 3. Kryterium posiadania przez bank oddziałów, filii lub agencji w Świnoujściu - 0,25

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. Dąbrowskiego 4, w poj. nr 314 (sekretariat) 72-600 Świnoujście.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. J. Dąbrowskiego 4, pok. nr 314 (sekretariat) 72-600 Świnoujście.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.