To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Olkusz: Remont drogi powiatowej nr 1090K Troks - Braciejówka - Jangrot - Trzyciąż na odcinku od km 5+500 do km 13+408 oraz budowa chodnika wraz z odwodnieniem
w miejscowości Jangrot współfinansowanego w ramach Programu Wieloletniego pn.:
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011
Numer ogłoszenia: 70008 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14333 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1090K Troks - Braciejówka - Jangrot - Trzyciąż na odcinku od km 5+500 do km 13+408 oraz budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Jangrot współfinansowanego w ramach Programu Wieloletniego pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w skład zadania pn.: Remont drogi powiatowej nr 1090K Troks - Braciejówka - Jangrot - Trzyciąż na odcinku od km 5+500 do km 13+408 oraz budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Jangrot współfinansowanego w ramach Programu Wieloletniego pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. Szczegółowy zakres robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z kosztorysami ślepymi (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca wraz z ofertą złoży kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysów ślepych (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisywania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca będzie realizował roboty pod ruchem. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego wyłączenia z ruchu odcinków drogi przewidzianej do remontu. W związku z faktem połówkowej realizacji nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów związanych z zabezpieczeniem szwu podłużnego oraz szwów poprzecznych. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień [CPV], (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami) CPV: 45232451-8, 45233140-2, 45233141-9, 45233142-6, 45233220-7, 45233222-1, 45233252-0, 45232130-2. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego materiału) potwierdzających tę równoważność. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projekt budowlany w załączeniu) oraz wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym zakresem robót i placem budowy). W/w roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa, - Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na czas trwania inwestycji (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza), - Wykonawca zapewni zgodne z przepisami oznakowanie robót, - Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą wykonaną w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp. - Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i materiały od dnia odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.21.30-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROG - BUD Sp. z o.o., Lubojenka ul. Prosta 88/90, 42-209 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6147533,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3471219,90
Oferta z najniższą ceną: 3166423,72 / Oferta z najwyższą ceną: 4841670,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.