eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Poznań: Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 7003 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek Toshiba, Canon, Konica, Kyocera Mita oraz urządzeń wielofunkcyjnych OKI, Kyocera użytkowanych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego. 2.Wykaz sprzętu, miejsce jego użytkowania oraz częstotliwości i zakres czynności konserwacyjnych kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Zakres usług serwisowych obejmuje: a)konserwacje urządzeń wykonywaną raz w roku b)diagnostykę awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części ( podzespołów) c)bezpłatne ekspertyzy stanu technicznego kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych d)odbieranie wszelkich uszkodzonych części i podzespołów kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych celem utylizacji 4.Wartość wymienionych części zamiennych (podzespołów) w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 50 % wartości umowy w zakresie konserwacji i roboczogodzin napraw. 5.Konserwacja będzie wykonywana z częstotliwością określoną w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ na podstawie odrębnie przesyłanych zleceń określających ilości i modele urządzeń. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zlecenia konserwacji wszystkich lub części kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych bez podania przyczyny i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie. Konserwacja kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych określonych w zleceniu będzie się odbywała w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń tj. w siedzibach jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Wynagrodzenie za przeprowadzoną konserwację będzie określane na podstawnie ilości konserwowanych kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych określonych przez Zamawiającego w zleceniu. Koszt świadczenia usług serwisowych w zakresie konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych winien również obejmować koszt dojazdu do siedzib Zamawiającego. 6.Naprawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będzie zlecana w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę kalkulację naprawy i przedstawienia jej wyceny Zamawiającemu. Wykonawca sporządzi kalkulację zgodnie z zaoferowaną ceną 1 roboczogodziny z wliczonym kosztem dojazdu oraz w oparciu o ceny części, koniecznych do wykonania naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wykonawcy na dzień sporządzenia kalkulacji. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy przez Zamawiającego. 7.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi świadczone dla różnych Odbiorców polegające na sprawowaniu usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych i wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto (za 1 usługę świadczoną na rzecz danego Odbiorcy w zakresie konserwacji i naprawy kserokopiarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający uzna: - jedną usługę ( umowę, zlecenie) o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto, - kilka usług ( umów, zleceń) o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto) z podaniem przedmiotu usługi, nazwy i adresu odbiorców, wartości, marek konserwowanych kserokopiarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych i okresu realizacji usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w nim usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 2.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 3.Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp - oświadczenie zawarte w pkt 4 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ 4.Pisemne zobowiązanie do złożenia przed podpisaniem umowy, w przypadku wyboru oferty, imiennego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczeniami o poufności podpisanymi przez osoby skierowane do realizacji usług - zobowiązanie zawarte w pkt 5 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 5.oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 6.Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia ( art.23 ust.3 ustawy Pzp.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Treść umowy zawiera istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia. 2.Do umowy mogą być wprowadzone tylko zmiany, dotyczące: 1)Zmiany załącznika nr 1 do umowy w zakresie ilości i miejsca użytkowania kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych a)Zamawiający może zmniejszyć ilość urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. Zmiana ilości urządzeń może być związana w szczególności z wycofaniem sprzętu z eksploatacji. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa do żądania wynagrodzenia za serwisowanie urządzeń wyłączonych z eksploatacji. b)Zamawiający może zmienić miejsce użytkowania wskazanych urządzeń według potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawca nie ma prawa do zmiany wynagrodzenia. 2)korekt załącznika nr 5 do umowy w postaci zmiany ilości lub nazwisk osób skierowanych do wykonania usługi. 3)Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki obowiązującego podatku VAT: a)Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnice kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę b)Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonywania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający zmniejszy wynagrodzenie o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę 4)danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy 5)oraz innych zmian niepowodujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy 6)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany będące następstwem okoliczności ciążących po stronie Zamawiającego, w szczególności, wstrzymanie realizacji umowy, ograniczenie środków finansowych na przedmiot zamówienia. W przypadku wyżej wymienionych okoliczności, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu skróceniu. 3.W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa w pkt. 2, Zamawiający albo Wykonawca, który poweźmie o nich wiadomości zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą stronę umowy wraz z udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: przesłać na adres Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań lub złożyć osobiście w sekretariacie OR KRUS Poznań pok.604.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.