Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Toruń: Dostawa błon rentgenowskich, błon, odczynników i kaset do mammografii oraz błon do kamer cyfrowych DRYSTAR 3000 i drukarki termicznej DRYPIX 2000
Numer ogłoszenia: 70046 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon rentgenowskich, błon, odczynników i kaset do mammografii oraz błon do kamer cyfrowych DRYSTAR 3000 i drukarki termicznej DRYPIX 2000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr 1 - dostawa błon, odczynników i kaset do mammografii
1. Błony do mammografii 18x24 - 60.000 szt.
2. Błony do mammografii 24x30 - 12.000 szt.
3. Wywoływacz do mammografii - 2.800 litrów
4. Utrwalacz do mammografii - 2.800 litrów
5. Kasety mammograficzne 18x24, kompatybilne z wywoływarką systemu dziennego typu Mammoray Compact E.O.S. - 8 szt.
6. Kasety mammograficzne 24x30, kompatybilne z wywoływarką systemu dziennego typu Mammoray Compact E.O.S. - 8 szt.
7.Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie - 2 op.
8. Płyn do mycia ekranów wzmacniających w kasetach mammograficznych - 8 op. zawierające 0,5 l płynu
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
I. Błony mammograficzne
1. gęstość optyczna minimalna (B+f) nie większa niż 0,22
2. gęstość optyczna maksymalna (Dmax) większa niż 4,30
3. kontrast średni (Av.grdnt) nie mniejszy niż 4,50
4. Światłoczułość (logE) nie gorsza niż 1,43
5. błony oblewane jednostronnie wielowarstwową emulsją
6. emulsja zawierająca co najmniej dwie warstwy światłoczułe
7. błony wewnątrz pudełka zapakowane w wielorazową kopertę światłoszczelną wykonaną z czarnego tworzywa sztucznego
II. Odczynniki do obróbki automatycznej
1. do rozcieńczania w wodzie pitnej
2. trójczęściowy koncentrat regeneratora wywoływacza
3.dwuczęściowy koncentrat utrwalacza
4. starter wywoływacza w opakowaniach 1 litr
5. opakowanie koncentratów kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego mieszalnikiem odczynników model Chemix
* Uwaga dotycząca tylko zadania Nr 1:
1)Zamawiający posiada wywoływarkę dedykowaną do mammografii (system dzienny) typ Mamoray Compact E.O.S oraz kasety 18x24 i 24x30.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa NFZ nr 87/2005 pkt 2B o unifikacji systemu w mammografii- filmy i odczynniki mają być tego samego producenta co kasety
i wywoływarka do obróbki zdjęć mammograficznych będąca w posiadaniu Zamawiającego.
2) W celu zapewnienia jakości badań i współodpowiedzialności producenta za wykonywane badania, wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta oraz być sprzedawane pod jedną marką. Zaoferowanie produktów różnych producentów i różnych marek w ramach tej samej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Zadanie Nr 2 - dostawa błon do kamery cyfrowej DRYSTAR 3000 i 5300
1. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 3000- rozmiar 35x43 - 400 szt.
2. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 5300- rozmiar 28x35 - 10 000 szt.
3. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 5300 - rozmiar 35 x 43 - 300 szt.
Zadanie Nr 3 - dostawa błon do drukarki termicznej DRYPIX 2000
1. Błony do drukarki termicznej DRYPIX 2000 - rozmiar 26 cm x 36 cm - 600 szt.
2. Błony do drukarki termicznej DRYPIX 2000 - rozmiar 35 cm x 43 cm - 600 szt.
Zadanie Nr 4 - dostawa błon rentgenowskich czułych na światło niebieskie
1. Błony rentgenowskie czułe na światło niebieskie, ogólnodiagnostyczne do obróbki ręcznej i automatycznej w rozmiarach:
1.1. - 18 x 24 - 800 szt.
1.2 - 24 x 30 - 400 szt.
1.3. - 35 x 35 - 1000 szt.
1.4. - 35 x 43 - 1200 szt.
2. Wywoływacz RTG - 800 litrów
3. Utrwalacz RTG - 800 litrów
*Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pustych opakowań po odczynnikach od Zamawiającego.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów radiodiagnostycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 68.000,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 26.000,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 4.000,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 6.000,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 8.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
Zadanie Nr 1 - 42.500,00 zł,
Zadanie Nr 2 - 16.000,00 zł,
Zadanie Nr 3 - 2.500,00 zł,
Zadanie Nr 4 - 4.000,00 zł
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/ Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
b) wykresy krzywej charakterystycznej z tabelkami zawierającymi wartości gęstości optycznej dla każdego z 21 stopni paska sensytometrycznego i policzone parametry - gęstość optyczną minimalną i maksymalną, indeks światłoczułości, indeks kontrastu, gradient średni, światłoczułość log E - dotyczy błon mammograficznych i odczynników rtg.
c) ulotki/ prospekty potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów - dotyczy błon rentgenowskich, mamograficznych i odczynników rtg.
d) karty charakterystyki dla substancji chemicznej - dotyczy odczynników rtg.
e) oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta drukarki Drystar 3000 i 5300 o kompatybilności zaoferowanych filmów (błon) z podaniem typu i nazwy producenta, których stosowanie nie spowoduje przerwania umowy serwisowej drukarek - dotyczy Zadania Nr 2
e) oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta drukarki DRYPIX 2000 o kompatybilności zaoferowanych filmów (błon) z podaniem typu i nazwy producenta, których stosowanie nie spowoduje przerwania umowy serwisowej drukarek - dotyczy Zadania Nr 3
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: * Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas
oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć
wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
***Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.
****Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa błon, odczynników i kaset do mammografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony do mammografii 18x24 - 60.000 szt.
2. Błony do mammografii 24x30 - 12.000 szt.
3. Wywoływacz do mammografii - 2.800 litrów
4. Utrwalacz do mammografii - 2.800 litrów
5. Kasety mammograficzne 18x24, kompatybilne z wywoływarką systemu dziennego typu Mammoray Compact E.O.S. - 8 szt.
6. Kasety mammograficzne 24x30, kompatybilne z wywoływarką systemu dziennego typu Mammoray Compact E.O.S. - 8 szt.
7.Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie - 2 op.
8. Płyn do mycia ekranów wzmacniających w kasetach mammograficznych - 8 op. zawierające 0,5 l płynu
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
I. Błony mammograficzne
1. gęstość optyczna minimalna (B+f) nie większa niż 0,22
2. gęstość optyczna maksymalna (Dmax) większa niż 4,30
3. kontrast średni (Av.grdnt) nie mniejszy niż 4,50
4. Światłoczułość (logE) nie gorsza niż 1,43
5. błony oblewane jednostronnie wielowarstwową emulsją
6. emulsja zawierająca co najmniej dwie warstwy światłoczułe
7. błony wewnątrz pudełka zapakowane w wielorazową kopertę światłoszczelną wykonaną z czarnego tworzywa sztucznego
II. Odczynniki do obróbki automatycznej
1. do rozcieńczania w wodzie pitnej
2. trójczęściowy koncentrat regeneratora wywoływacza
3.dwuczęściowy koncentrat utrwalacza
4. starter wywoływacza w opakowaniach 1 litr
5. opakowanie koncentratów kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego mieszalnikiem odczynników model Chemix
* Uwaga dotycząca tylko zadania Nr 1:
1)Zamawiający posiada wywoływarkę dedykowaną do mammografii (system dzienny) typ Mamoray Compact E.O.S oraz kasety 18x24 i 24x30. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa NFZ nr 87/2005 pkt 2B o unifikacji systemu w mammografii- filmy i odczynniki mają być tego samego producenta co kasety i wywoływarka do obróbki zdjęć mammograficznych będąca w posiadaniu Zamawiającego.
2) W celu zapewnienia jakości badań i współodpowiedzialności producenta za wykonywane badania, wszystkie oferowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta oraz być sprzedawane pod jedną marką. Zaoferowanie produktów różnych producentów i różnych marek w ramach tej samej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty.
**Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pustych opakowań po odczynnikach od Zamawiającego.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa błon do kamery cyfrowej DRYSTAR 3000 i 5300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 3000- rozmiar 35x43 - 400 szt.
2. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 5300- rozmiar 28x35 - 10 000 szt.
3. Błony do kamery cyfrowej DRYSTAR 5300 - rozmiar 35 x 43 - 300 szt.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa błon do drukarki termicznej DRYPIX 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony do drukarki termicznej DRYPIX 2000 - rozmiar 26 cm x 36 cm - 600 szt.
2. Błony do drukarki termicznej DRYPIX 2000 - rozmiar 35 cm x 43 cm - 600 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - dostawa błon rentgenowskich czułych na światło niebieskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony rentgenowskie czułe na światło niebieskie, ogólnodiagnostyczne do obróbki ręcznej i automatycznej w rozmiarach:
1.1. - 18 x 24 - 800 szt.
1.2 - 24 x 30 - 400 szt.
1.3. - 35 x 35 - 1000 szt.
1.4. - 35 x 43 - 1200 szt.
2. Wywoływacz RTG - 800 litrów
3. Utrwalacz RTG - 800 litrów.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.