Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Tarnowskie Góry: OBSŁUGA SERWISOWA APARATÓW DO ZNIECZULENIA ORAZ RESPIRATORÓW
Numer ogłoszenia: 70064 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SERWISOWA APARATÓW DO ZNIECZULENIA ORAZ RESPIRATORÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze serwisowej czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z przeglądami oraz dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z przeglądami. Pakiet nr 1 Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem: 1. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 0322. 2. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 10161. 3. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius Tiro nr ARZL-0036. 4. Aparat do znieczulenia ogólnego Tytus nr 081. W ramach usługi: - półrocznych przeglądów aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia. Pakiet nr 2 Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem: 1. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080506 - przepracowane 16308 godzin. 2. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080513 - przepracowane 23438 godzin. W ramach usługi: - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności, stosownych testów EST oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą respiratorów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do oferty zostanie dołączony wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (co najmniej 2 zamówienia lub więcej, każda o wartości minimum 10 tys. zł - dla pakietu nr 1 oraz 5 tys. zł - dla pakietu nr 2) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr B do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz usług - [E]
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wartość o której mowa w ust. 1 par. 3 umowy może ulec zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji aparatu będącego przedmiotem umowy, a wartość umowy zostanie pomniejszona o kwotę dotyczącą tego aparatu, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. Wartość o której mowa w par. 3 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51 Tarnowskie Góry, Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51 Tarnowskie Góry, Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem 1. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 0322. 2. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 10161. 3. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius Tiro nr ARZL-0036. 4. Aparat do znieczulenia ogólnego Tytus nr 081. W ramach usługi: - półrocznych przeglądów aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem: 1. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080506 - przepracowane 16308 godzin. 2. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080513 - przepracowane 23438 godzin. W ramach usługi: - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności, stosownych testów EST oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą respiratorów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawa sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych, oraz przejść dla pieszych z oświetleniem asymetrycznym dedykowanym na terenie powiatu tarnogórskiego"
- Wykonanie usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2025 rok
- Zakup samochodu osobowego typu PICK-UP 4x4, wyposażonego w pług lemieszowy
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu sprzętu
- Przeglądy aparatury medycznej
- Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
- 201-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - Aparat RTG
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych wraz z konserwacją sprzętu i aparatury medycznej"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.