eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryOBSŁUGA SERWISOWA APARATÓW DO ZNIECZULENIA ORAZ RESPIRATORÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Tarnowskie Góry: OBSŁUGA SERWISOWA APARATÓW DO ZNIECZULENIA ORAZ RESPIRATORÓW
Numer ogłoszenia: 70064 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA SERWISOWA APARATÓW DO ZNIECZULENIA ORAZ RESPIRATORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze serwisowej czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z przeglądami oraz dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z przeglądami. Pakiet nr 1 Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem: 1. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 0322. 2. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 10161. 3. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius Tiro nr ARZL-0036. 4. Aparat do znieczulenia ogólnego Tytus nr 081. W ramach usługi: - półrocznych przeglądów aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia. Pakiet nr 2 Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem: 1. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080506 - przepracowane 16308 godzin. 2. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080513 - przepracowane 23438 godzin. W ramach usługi: - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności, stosownych testów EST oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą respiratorów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do oferty zostanie dołączony wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (co najmniej 2 zamówienia lub więcej, każda o wartości minimum 10 tys. zł - dla pakietu nr 1 oraz 5 tys. zł - dla pakietu nr 2) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr B do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy złożyć oświadczenie według załącznika nr C do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz usług - [E]

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość o której mowa w ust. 1 par. 3 umowy może ulec zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji aparatu będącego przedmiotem umowy, a wartość umowy zostanie pomniejszona o kwotę dotyczącą tego aparatu, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. Wartość o której mowa w par. 3 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51 Tarnowskie Góry, Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51 Tarnowskie Góry, Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd czterech aparatów do znieczulania firmy Drager wraz z osprzętem 1. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 0322. 2. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius GS nr 10161. 3. Aparat do znieczulenia ogólnego Fabius Tiro nr ARZL-0036. 4. Aparat do znieczulenia ogólnego Tytus nr 081. W ramach usługi: - półrocznych przeglądów aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd dwóch respiratorów firmy Covidien wraz z osprzętem: 1. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080506 - przepracowane 16308 godzin. 2. Respirator Bennett NPB 840 - nr 3510080513 - przepracowane 23438 godzin. W ramach usługi: - roczny przegląd aparatów wraz z wymianą niezbędnych podzespołów, - usunięcie ewentualnych uszkodzeń i niesprawności bez dodatkowej wymiany części, - wykonanie pełnej kalibracji i testów funkcjonalności, stosownych testów EST oraz pełnej konserwacji aparatów, - wgranie nowszych wersji oprogramowania sterującego pracą respiratorów, - wydanie stosownych świadectw, - dokonanie wpisów do paszportu urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.