Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Starachowice: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Operator koparko-ładowarki kl.III
Znak sprawy ZP/1/2012
Numer ogłoszenia: 70086 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Operator koparko-ładowarki kl.III Znak sprawy ZP/1/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Operator koparko-ładowarki kl.III Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/1/2012 - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz.: 180 według przedłożonego programu szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od Starachowic, - W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty transportu ( dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - Koszt ewentualnego egzaminu zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. - Wykonawca wyda dokument zawierający logo EFS POKL (zaświadczenie, certyfikat), potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). - Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. - Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia. - W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. - Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, b) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, uprawnienia itp. Zawierający logo EFS POKL, c) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, d) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. - W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii. - Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - uprawnienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku. - Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - wiedza i doświadczenie - Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. - Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi w przedmiocie zamówienia np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadził szkolenie o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin jego przeprowadzenia. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - potencjał techniczny - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć, materiały dydaktyczne, sprzęt techniczny oraz warunki socjalne. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, te informacje proszę zawrzeć w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - osoby zdolne do wykonywania zamówienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa - Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10
- 3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. 7. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku 8. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. UWAGA! Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, b) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, uprawnienia itp. Zawierający logo EFS POKL, c) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, d) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl w zakładce zamówienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego : Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.03.2012 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starachowicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część I Usługa ochrony osób i mienia w Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" Część II Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa monitoringu obiektu na terenie Centrum Przedsiębiorczości
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.