eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworUsługa serwisu oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Jawor

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Jawor: Usługa serwisu oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Jawor
Numer ogłoszenia: 70089 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48479 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Jawor.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jawor. Zakres czynności obejmuje w szczególności: 1) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z PBiEUE, PN. 2) Wykonywanie niezbędnych pomiarów w sieci oświetlenia drogowego w terminach zgodnych z PBiEUE, PN. 3) Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4) Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków sieci, słupów i wysięgników. 6) Remont słupów oświetleniowych (10 szt. w ciągu miesiąca we wskazanych przez Zamawiającego punktach), polegający na: demontażu słupa, osadzeniu nowego fundamentu betonowego, przystosowanie starego słupa do montażu na nowym fundamencie, oczyszczenie z rdzy i pomalowanie słupa, wymiana zabezpieczenia na IZK, przegląd oprawy, wymiana uszkodzonych jej elementów lub całej oprawy, ponowny montaż na fundamencie z podłączeniem i uruchomieniem słupa. 7) Utrzymywanie osłon bezpiecznikowych i bezpieczników słupowych w należytym stanie technicznym. 8) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp) 9) Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. 10) Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy oraz selektywności działania. 11) Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 12) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych i urządzeń z nimi współpracujących. 13) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych. 14) Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.13. 15) Utrzymanie opraw w należytej czystości. Koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac określonych w punktach 1-15 ponosi Wykonawca. Słupy wymienione w pkt. 6 pochodzą z demontażu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TEL-BUD Pachacz Jakub, ul. Komuny Paryskiej 6/3, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191781,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192101,40

  • Oferta z najniższą ceną: 192101,40 / Oferta z najwyższą ceną: 392751,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.