To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Włodawa: Dostawa peletu drzewnego
Numer ogłoszenia: 70095 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71130 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu, , 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5913286, faks 082 5913324.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa peletu drzewnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa peletu drzewnego w ilości 240 ton do siedziby Zamawiającego w Adampolu transportem Wykonawcy i rozładunkiem do zbiorników magazynowych Zamawiającego. Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Dostawy będą realizowane w opakowaniach typu big bag 1 000 kg, jednorazowa dostawa 6 000 - 8 000 kg (średnio 4 - 6 dostaw miesięcznie w okresie grzewczym, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości, wielkości i terminów dostaw. Określona w SIWZ ilość peletu jest wielkością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych dostaw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Synergio Spółka z o.o., S.K.A, ul. Kryniczna 1, 03-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128397,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157929,05
Oferta z najniższą ceną: 157929,05 / Oferta z najwyższą ceną: 247968,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Budowa kancelarii podwójnej Leśnictw Marynki - Lubień
- Remont i termomodernizacja budynku biurowego położonego we Włodawie przy ul Granicznej 8A, etap 2.
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
więcej: przetargi w Włodawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.