Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Olsztyn: Dostawa siedmiu kardiomonitorów, sześciu aparatów do badań EKG, jednego wózka wanny do mycia pacjentów w pozycji leżącej, jednego stołu operacyjnego do Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie EZZ-226-25/08
Numer ogłoszenia: 70144 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, fax (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siedmiu kardiomonitorów, sześciu aparatów do badań EKG, jednego wózka wanny do mycia pacjentów w pozycji leżącej, jednego stołu operacyjnego do Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie EZZ-226-25/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; a) kardiomonitorów - 7 szt. b) aparatów do badań EKG - 6 szt. c) wózka wanny do mycia pacjentów w pozycji leżącej - 1 szt. d) stołu operacyjnego - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.32.30 - Kardiografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.30 - Kardiografy Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy tzn; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, Zamawiający wzywa wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wymagane niżej dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Oferenci zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZAŁĄCZENIA DO OFERTY PEŁNOMOCNICTWA DLA JEDNEGO Z NICH DO REPREZENTOWANIA ICH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy 3) Oświadczenie, że Wykonawca posiada koncesje, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający prosi o dołączenie następujących dokumentów: a) opisu urządzenia wraz z fotografiami (zamawiający dopuszcza katalog opisujący parametry oferowanego urządzenia) b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone urządzenie odpowiada określonym normom (certyfikat CE wpis do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty) c) do części 1 Zamawiający oczekuje dokumentacji fotograficznej bądź video dokumentującej sposób współdziałania stołu z ramieniem C (szpital posiada ramię C typu ZIEHM 8000)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna dla części 1 - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn sekreariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stołu operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 stół operacyjny, dostawa w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wózka wanny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 wózek wanna do mycia pacjentów w pozycji leżącej, dostawa w ciągu 4 tygodnia od dnai podpisania umwy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kardiomonitorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 kardiomonitorów, dostawa w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatów do badań ekg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 aparatów do badań ekg, dostawa w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umwy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli transportowych i łóżek szpitalnych
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Dostawa sprzętu medycznego
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Elektrokardiogram »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.