eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lasowice WielkiePrzebudowa dróg wewnetrznych w miejscowościachLasowice Małe, Ciarka, Jasienie, Szumirad, Laskowice, Chocianowice, Gronowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Lasowice Wielkie: Przebudowa dróg wewnetrznych w miejscowościach: Lasowice Małe, Ciarka, Jasienie, Szumirad, Laskowice, Chocianowice, Gronowice.
Numer ogłoszenia: 70162 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnetrznych w miejscowościach: Lasowice Małe, Ciarka, Jasienie, Szumirad, Laskowice, Chocianowice, Gronowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych: w miejscowości Lasowice Małe -odcinek dł 447 mb na działce Nr 165 km. 4 , w miejscowości Ciarka - odcinków o dł. 858 mb na działce Nr 201/81, 334,193/97, km.3,4, w miejscowości Jasienie - dł. 395 mb na dz. Nr 269/55, 72 km.4, w miejscowości Szumirad - dł. 60 mb na działce nr 260/111 km. 1 wraz z przebudową zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 494 (Bierdzany - Olesno - Częstochowa), w miejscowości Laskowice - dł. 139 mb, dz. Nr 27 km. 13, w miejscowości Chocianowice dł. 212 mb na dz. Nr 44, 596/6, 609/6 oraz w m. Gronowice - odcinek dł. 145 mb na działce nr 150 km. 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w prowadzonym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań . Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu stawianych wymagań .Ocena tego warunku prowadzona będzie na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy zostały określone w załączonym do SIWZ projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie w sytuacji wystąpienia okoliczności: a) na które Wykonawca nie ma wpływu, b) przeciw którym Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy. c) których Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób uniknąć lub ich przezwyciężyć. Za okoliczność taką uznaje się także wystąpienie w okresie realizacji robót , warunków atmosferycznych uniemożliwiających dalsze prowadzenie jakichkolwiek prac budowlanych, w szczególności powodujących zmianę warunków gruntowo-wodnych w wyniku np. ciągłych opadów, podtopień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasowicewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A - pok. nr 4 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie (pok. nr 1 - I piętro) siedziby Urzędu Gminy w Lasowicach Wielkich , 46-282 Lasowice Wielkie 99A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Lasowice Małe -odcinek dł 447 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej drogi w Lasowicach Małych w tym wykonanie: -robót pomiarowych , -wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne drogi, -wykonanie podbudowy z warstw konstrukcyjnych z kruszywa łamanego oraz warstwy odsączającej, -wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji jezdni z asfaltobetonu (wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), -wykonanie obustronnych poboczy z klińca na szerokości 1,00 mb, -wykonanie zjazdów i mijanki,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Ciarka - odcinków o dł. 858 mb ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej drogi w m. Ciarka, w tym wykonanie: -robót pomiarowych , - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające drogi, - wykonanie poszczególnych warstw konstrukcji drogi z asfaltobetonu (wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), - wykonanie poboczy o szer. 0,75 m. - wykonanie zjazdów do posesji w obrębie pasa drogowego, przepustu rurowego fi 400 z rur żelbetowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jasienie - Przysiółek Wawrzyńcowski - dł. 395 mb ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno- bitumicznej drogi w M. Jasienie - Przysiółek Wawrzyńcowskie, w tym wykonanie: - robót pomiarowych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, - - wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), - odtworzenie rowu przydrożnego, umocnienie dna rowu i skarp, - utwardzenie poboczy szer. 0,75 mb - ustawienie poręczy ochronnych stalowych typu SP - 06/2, - naprawa dróg gruntowych - kruszywem pozyskanym z rozbiórki nawierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szumirad - dł. 60 mb wraz z przebudową zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 494.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno - bitumicznej drogi w m. Szumirad, w tym wykonanie: - robót pomiarowych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, - wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), - wykonanie zjazdów, utwardzenie poboczy - wykonanie elementów odwodnienia (kolektor) - przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 494 - oznakowanie pionowe i poziome wg projektu organizacji ruchu załączonego do dokumentacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Laskowice - dł. 139 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej drogi w m. Laskowice. w tym wykonanie: - robót pomiarowych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, -wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), -wykonanie zjazdów, ścieku ulicznego z kostki betonowej, utwardzenie poboczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przebudowa drogi wewnętrznej w m. Chocianowice dł. 212 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VI część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej drogi w m. Chocianowice w tym wykonanie: - robót pomiarowych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, - remont przepustu na zjeździe z drogi powiatowej, -wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), -wykonanie ścieków korytkowych oraz studni chłonnej -utwardzenie placu płytami ażurowymi, utwardzenie poboczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - przebudowa drogi wewnętrznej w m. Gronowice dł. 145 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VII część zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej drogi w m. Gronowice w tym wykonanie: - robót pomiarowych - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i odsączające, - wykonanie przepustu pod koroną drogi , -wykonanie poszczególnych warstw nawierzchni z asfaltobetonu, wiążącej AC11W 50/70 gr. 4cm, ścieralnej AC8S 50/70 gr. 4 cm.), - odmulenie rowu, - zjazdy i dojścia do posesji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.