eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Chmielnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Chmielnik: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Chmielnik
Numer ogłoszenia: 70165 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Chmielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Utworzenie, wyposażenie oraz utrzymanie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chmielniku (tzw. PSZOK) oraz dwóch osiedlowych gniazd selektywnej zbiórki odpadów na osiedlu 22 Lipca w Chmielniku. 2. Odbieranie i zagospodarowanie sprzed nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych: a) higienicznych i pozostałych odpadów komunalnych, odpadów zmieszanych; b) odpadów opakowaniowych i innych surowców wtórnych; c) odpadów ulegających biodegradacji od właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali ich odbiór; d) odpadów wielkogabarytowych; e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 3. Wyposażenie właścicieli nieruchomości jednorodzinnych, na których zamieszkują mieszkańcy w worki do zbierania odpadów komunalnych. 4. Zapewnienie 3 sztuk urządzeń mobilnych (np. tablet) do gromadzenia danych do których oprogramowanie dostarczy Zamawiający. Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 9 000 PLN. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto : BS Chmielnik Nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 z dopiskiem: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ... Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub w innej formie należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium należy natomiast trwale wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia oferty. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Ważność gwarancji nie może być krótsza niż termin związania ofertą. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: a. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta i gminy Chmielnik, b. Aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (w myśl art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. 2013 poz. 21) z uwzględnieniem art. 232 i art. 233 ustawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na odbieraniu odpadów komunalnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w okresie 1 roku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na odbieraniu odpadów komunalnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w okresie 1 roku.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty wymagane w ofercie: 1.1 Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ- wymagana forma - ORYGINAŁ 1.2 Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - wymagana forma - ORYGINAŁ lub odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 1.3. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik nr 5 do SIWZ - wymagana forma - ORYGINAŁ; 1.4 Kalkulacja kosztów z podaniem czynników cenotwórczych - wymagana forma - ORYGINAŁ; 1.5 Oświadczenie o planowanej lokalizacji PSZOK-u (z podaniem nr ewidencyjnego działki) Załącznik nr 9 do SIWZ - wymagana forma - ORYGINAŁ; 1.6 Dowodu wniesienia wadium w kwocie 9 000 PLN - wymagana forma zgodnie z zapisem w dziale VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu otwarcia PSZOK-u stacjonarnego w następujących przypadkach: - jeżeli otwarcie nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. przedłużające się procedury uzyskania opinii, zezwoleń, decyzji wydawanych przez odpowiednie organy i instytucje - jeśli są wymagane) pod warunkiem zorganizowania punktu tymczasowego. - Powstania okoliczności, których nie można było przewidzieć. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach: - urzędowej zmiany stawki podatku VAT. - zmiany wymagań co do minimalnej częstotliwości i sposobu odbierania odpadów. - w przypadku wzrostu lub obniżki cen paliw powyżej 15 % w stosunku do cen obowiązujących w terminie zawarcia umowy, - w przypadku wzrostu lub obniżki cen przyjęcia odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów powyżej 15 % w stosunku do cen obowiązujących w terminie zawarcia umowy, - zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia jeżeli ich zmiana miałaby znaczący wpływ na koszty wykonania zamówienia. 3. Zmiany danych osobowych, teleadresowych, nr konta, formy organizacyjno-prawnej. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia lub wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania. 5. Dopuszcza się zmianę zapisów umowy w przypadku zmniejszenia zakresu świadczenia usług wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Chmielnik Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik pok. nr 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Chmielnik Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik pok. nr 102 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.