Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70167 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Wizna: Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105617B Sieburczyn-Rutkowskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 dla operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40560-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wizna, krajowy numer identyfikacyjny
450670002, ul.
pl. kpt. Władysława Raginisa
35,
18-430
Wizna, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
86 219 60 18, faks
86 219 60 18, e-mail
wizna@wizna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105617B Sieburczyn-Rutkowskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105617B Sieburczyn - Rutkowskie - etap II. Początek robót przyjęto na krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1966B Wizna - Sambory - Sieburczyn - Rutkowskie - Burzyn - Pluty - Radziłów (trasa 1 w km 0+000 - 0+294,73) a koniec robót w km 0+145,34 trasy 2. Zakres prac budowlanych obejmuje: 1)Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków, mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni, wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi oraz usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; 2)Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z brukowca, załadowanie gruzu koparko-ładowarką i wywóz gruzu z terenu rozbiórki, rozebranie przepustów z rur betonowych, ścianek czołowych i ław przepustów, załadowanie i wywóz gruzu; 3)Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami oraz zagęszczanie nasypów walcami 4)Elementy odwodnienia: wykopy i przekopy wykonywane koparkami, przepusty z rur żelbetowych o śred. 60 cm, zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem warstwy gruntu, obudowa wlotów przepustów; 5)Roboty nawierzchniowe: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszyw łamanych (warstwa grub. 20 cm), nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych: warstwa wiążąca (po zagęszczeniu grub. 5 cm), warstwa ścieralna (po zagęszczeniu grub. 3 cm),oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowych, nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm (pobocza), podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna grub. 15 cm pod płyty ażurowe na poboczach, umocnienie poboczy płytami ażurowymi z wypełnieniem mieszanką kruszyw niezwiązanych; rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, ławy pod krawężniki z kruszywa łamanego, ścieki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (zjazdy na posesje), krawężniki betonowe oporowe na ławie betonowej, podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna grub. 20 cm, chodniki (zjazdy) z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna (po uwałowaniu grub. 15 cm) ; 6)Elementy organizacji ruchu: ustawienie pionowych znaków drogowych; 7)Roboty towarzyszące: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wykonanie przepustów - rura dwudzielna, przesunięcie hydrantu poza obręb pobocza; 8)Roboty wykończeniowe: plantowanie powierzchni skarp, humusowanie skarp z obsianiem; 9)Inwentaryzacja powykonawcza.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111300-1,
45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT407906.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 469566,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.