Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Gdańsk: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń oraz usługi pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 70182 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń oraz usługi pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Usługa najmu 11 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń będących w Prokuraturach Rejonowych w Gdyni szt.2, Gdańsku szt.1, Kościerzynie szt.1,Starogardzie Gdańskim sz.1, Kwidzynie szt.2, Wejherowie szt.2, Kartuzach szt.2.Papier zabezpiecza Zamawiający.Kod CPV tabela uzupełniająca -PA01-7 Wynajem Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji użytkowanych kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, w Prokuraturze Okręgowej w Gdańsku i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kościerzynie, Starogardzie Gd., Malborku, Kwidzynie, Tczewie, Kartuzach, Pucku. Papier i tonery zabezpiecza Zamawiajacy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niz 50% wartości zamówienia podstawowego polegajacego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, dotyczacego przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania w części lub w częściach, w przypadku zaistnienia potrzeby powodującej zwiększenie zapotrzebowania na dodatkowe usługi.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, należy złożyć Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (min. 1 usługę) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części I zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto oraz dla części II zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny na rok 2010 dokument autoryzacji (certyfikat)o dostępie do informacji serwisowych producenta kserokopiarek (dokumentacja techniczna, oprogramowanie). Dotyczy części II zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.nastąpią zdarzenia losowe mające charakter siły wyższej, 2.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT,) 3.nastąpi niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmiana cen, skutkująca rażącą stratą jednej ze stron umowy, 4.wystąpią inne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 5.nastąpi zmiana w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy, 6.nieistotne zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 7.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywoływanych w umowie, zasad realizacji umowy, warunków płatności oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gańsku ul. Okopowa 7 (budynek CENTROMORU) piętro IV pokój nr 405.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul.Wały Jagiellońskie 36 80-853 Gdańsk biuro podawcze(parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów ekploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturach Rejonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu 11 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń będących w Prokuraturach Rejonowych w Gdyni szt.2, Gdańsku szt.1, Kościerzynie szt.1,Starogardzie Gdańskim sz.1, Kwidzynie szt.2, Wejherowie szt.2, Kartuzach szt.2. Papier zabezpiecza Zamawiajacy. Kod CPV tabela uzupełniająca PA01-7 Wynajem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji użytkowanych kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, w Prokuraturze Okręgowej w Gdańsku i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kościerzynie, Starogardzie Gd., Malborku, Kwidzynie, Tczewie, Kartuzach, Pucku. Papier i tonery zabezpiecza Zamawiający..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gazu medycznego - podtlenek azotu dla UCK
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2025 Etap III
- GUM2025ZP0028 - Usługa mycia okien i powierzchni szklanych oraz daszków szklanych nad wejściami w budynkach GUMed
- 2025. Wykonanie przeglądów konstrukcji
- 2025. Wykonanie przeglądów schodów terenowych wraz z założeniem cyfrowych książek obiektów
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" EDYCJA 2025 Etap II.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej eksploatacji kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Wynajem oraz serwisowanie sprzetu reprograficznego i drukujacego
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.