eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Oznaczenie sprawyOZ/U/111/OB/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Gliwice: Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Oznaczenie sprawy: OZ/U/111/OB/14
Numer ogłoszenia: 7018 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418810 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Oznaczenie sprawy: OZ/U/111/OB/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej znajdujących się na terenie miast Gliwice i Katowice (z wyłączeniem budynków mieszkalnych), tj. w szczególności korzystanie przez Zamawiającego z pojemników, odbiór, transport i składowanie odpadów. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje m.in: a)dostarczenie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów niesegregowanych jak również pojemników na odpady segregowane, tj. szkło, plastik, metal, papier, kosze uliczne oraz pudełka na baterie, b)dostarczenie worków biodegradacyjnych/worków typu big bag (1m3) na liście i trawę, pudełek na baterie, pojemników na odpady biodegradacyjne, koszy ulicznych oraz pojemników na gruz i odpady wielkogabarytowe, w razie wystąpienia takiej potrzeby, c)odbiór odpadów niesegregowanych oraz segregowanych, d)transport odpadów komunalnych stałych i podobnych do komunalnych, tj. odpadów powstających w lokalach użytkowych, w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności (placówki oświatowe, pomieszczenia administracyjne, biura), niesegregowanych i segregowanych tj. szkła, plastiku, metalu, papieru, liści i trawy, a także baterii oraz gruzu i odpadów wielkogabarytowych, e)składowanie ww. odpadów na składowisku odpadów. 2) CPV: 90.50.00.00-2 - usługi związane z odpadami. 3)Termin realizacji: sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r. lub do wyczerpania ceny umowy ( w zależności od tego co nastąpi wcześniej). 4) Prawo opcji. a)Podane ilości w tabelach (w SIWZ) są ilościami planowanymi dla poszczególnych pozycji (asortymentów). Rzeczywista ilość nabywanych usług będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych pozycjach (asortymentach) ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zamówienia wszystkich pozycji (asortymentów) lub pełnej ilości danego asortymentu. b)Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część usług ujętą w ofercie cenowej, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. c)W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia jedynie w zakresie do 40% łącznej wartości (tj. ceny umowy) wynikającej z oferty cenowej z Tabeli Sumacyjnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Gliwice Sp. z o.o., ul. Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750354,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 833738,76

  • Oferta z najniższą ceną: 833738,76 / Oferta z najwyższą ceną: 833738,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.