eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaRozbudowa ulicy Cmentarnej oraz budowa ulicy od ul. Cmentarnej do ul. Ledóchowskiego w Warce - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Warka: Rozbudowa ulicy Cmentarnej oraz budowa ulicy od ul. Cmentarnej do ul. Ledóchowskiego w Warce - etap I
Numer ogłoszenia: 70190 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36556 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy Cmentarnej oraz budowa ulicy od ul. Cmentarnej do ul. Ledóchowskiego w Warce - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Cmentarnej oraz budowa ulicy od ul. Cmentarnej do ul. Ledóchowskiego w Warce. Ulica Cmentarna, na odcinku przewidzianym do przebudowy zlokalizowana jest bezpośrednio przy cmentarzu. W początkowym odcinku ulicy oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie dokonano szeregu inwestycji drogowych doprowadzając nawierzchnie ulic do stanu wysokiej funkcjonalności i estetyki. Przebudowa dalszego odcinka ulicy Cmentarnej, z włączeniem i przebudową skrzyżowania z ul. Polną ma być kontynuacją poprawy bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki ulicy. Ulica Cmentarna pomimo lokalnego charakteru pełni istotne funkcje w układzie komunikacyjnym Warki. Ulica ta stanowi jeden z głównych ciągów drogowych łączący się z układem ulic zbiorczych i głównych. W pasie drogowym występuje bogate uzbrojenie podziemne: wodociąg, gazociąg, kanał sanitarny, linie telekomunikacyjne, linie energetyczne. Istniejąca ulica Cmentarna posiada nawierzchnię bitumiczną. Posiada ona liczne spękania i odkształcenia krawędziowe oraz brak jest chodników na odcinku przewidzianym do rozbudowy. Ruch drogowy o charakterze lokalnym związany jest z dojazdem do szkół i komisariatu policji zlokalizowanych przy ulicy Polnej. Rozbudowa ul. Cmentarnej w ramach niniejszego zadania obejmuje rozbudowę nawierzchni jezdni - wzmocnienie i poszerzenie, budowę chodników i ciągu pieszo rowerowego, budowę zjazdów, budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami , przebudowę oświetlenia ulicznego, oznakowanie pionowe i poziome, wycinkę drzew. Budowa nowej ulicy przewidziana jest na odcinku od ul. Cmentarnej do ul. Ledóchowskiego. Ulica Ledóchowskiego stanowi drogę powiatową. W pierwszym etapie, objętym niniejszym postępowaniem, do zadań Wykonawcy należało będzie wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej. Nie wykonuje się nawierzchni nowej ulicy. Ponadto na terenie objętym nową ulicą należy wybudować kanalizację deszczową wraz z posadowieniem osadników i separatorów, wykonać przepust wraz z umocnieniem skarp płytami ażurowymi i umocnieniem wylotów kamieniem polnym. Kanalizację deszczową należy wykonać do granicy działki z ul. Ledóchowskiego, tzn. w odległości ok. 4,5m za studnią D13 (numeracja zgodnie z dokumentacją) zaślepić, w sposób szczelny, jednocześnie umożliwiający sprawny demontaż podczas budowy kolejnego odcinka sieci do studni D14 w przyszłości. Jednocześnie na przedmiotowym odcinku należy zdemontować istniejące słupy oraz zamontować nową linię oświetleniową napowietrzną. Zakres prac obejmuje również oznakowanie pionowe i ustawienie wygrodzeń ochronnych, utworzenie poboczy wraz z obsianeim ich trawą. W obydwu ulicach przewidziano oświetlenie typu LED. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 1205/2012 z dnia 26 października 2012 r. wydaną przez Starostę Grójeckiego, na podstawie której gmina pozyskała grunty pod budowę drogi. W związku z powyższym do zadań Wykonawcy należała będzie również rozbiórka ogrodzenia wraz z jego posadowieniem w nowym miejscu, w ścisłym kontakcie z właścicielem nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Z uwagi na lokalizację cmentarza przy ul. Cmentarnej niezbędne będzie zachowanie dojścia do niego zwłaszcza w czasie ceremonii pogrzebowych w czasie budowy. Jednocześnie informujemy, iż Gmina Warka, w 2015 r. dokonała kompleksowej przebudowy pozostałego odcinka ul. Cmentarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do włączenia wykonywanej przebudowy w przebudowany odcinek ul. Cmentarnej, bez pogorszenia jego walorów funkcjonalnych i estetycznych. W przypadku uszkodzenia nawierzchni chodników, krawężników itp., Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe. Niedopuszczalne będzie wykonywanie remontów cząstkowych na przebudowanym uprzednio odcinku ulicy Cmentarnej. W przypadku uszkodzenia asfaltu, niezbędne będzie wykonanie napraw na całej szerokości jezdni. Ulica Cmentarna jest również drogą prowadząca do Cmentarza zlokalizowanego przy ul. Jesiennej. Po przeznaczonym do przebudowy odcinku poruszają się kondukty pogrzebowe z Kościoła do cmentarza. Wykonawca zobligowany jest uzgodnić z parafiami sposób korzystania z pasa drogowego ulicy Cmentarnej w czasie prowadzonej przebudowy. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy, zapewniającą dojścia do posesji. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o środki finansowe uzyskane z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2020. W związku z powyższym niedopuszczalne będzie przesunięcie terminów realizacji umowy, z uwagi na ryzyko utraty dotacji przez Zamawiającego. Wykonawca przystępując do opracowania oferty powinien mieć świadomość powyższej sytuacji i odpowiednio wcześnie przystąpić do realizacji wszystkich prac związanych z realizacją umowy ( w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu). W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z wymaganych terminów, Zamawiający bezwzględnie będzie egzekwował zapisy umowy dotyczące kar umownych. Prace rozbiórkowe należy prowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie materiałów tj.: destrukt, kamień polny, kostka brukowa, bloczki betonowe, płyty betonowe itp. Wykonawca zobowiązany jest przekazać powyższe Zamawiającemu, w miejsce przez niego wskazane. Kostka przed przekazaniem powinna zostać ułożona na paletach. Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Na przedmiotowym terenie występuje zabudowa mieszkaniowa, cmentarz oraz w sąsiedztwie obiekty użyteczności publicznej. Wykonawca realizując zadanie musi mieć świadomość utrudnień z tym związanych - należy zaproponować odpowiednią czasową organizację ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe dla etapu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować według dokumentacji technicznej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe - z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć w ramach ceny ryczałtowej. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej takie same, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe - m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, obiektów dla poszczególnych rodzajów materiałów, średnic w rozbiciu na poszczególne ulice. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi odpowiednio dla poszczególnych ulic. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EDIOM DESIGNERS . Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Termin wprowadzenia danych - 1 miesiąc od odbioru końcowego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, opracuje on harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Dane teleadresowe: 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży, tel. 48 661-02-62 2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, ul. Przemysłowa 11, tel. (048) 611 86 00 Rejonowy Zakład Energetyczny Grójec tel. (048) 665 16 10 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 3. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie, Zakład w Radomiu, ul. Gazowa 11/13, tel. (048) 332 41 84 Rejon Dystrybucji Gazu w Mogielnicy, ul. Stegny, tel.: (048) 663 51 42 4. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 5. Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.20 - 45.23.30.20 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o., ul. Asfaltowa 2, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 915255,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800496,67

  • Oferta z najniższą ceną: 800496,67 / Oferta z najwyższą ceną: 950790,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.