Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Chełmiec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 12 069 774,58 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Chełmiec na rok 2015 a w szczególności na dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej pn.: Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie, Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec
Numer ogłoszenia: 70211 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chełmiec , ul. Papieska 2/11, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4430461, faks 018 4430461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 12 069 774,58 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Chełmiec na rok 2015 a w szczególności na dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej pn.: Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie, Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 12 069 774,58 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Chełmiec na rok 2015 a w szczególności na dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej pn.: Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie, Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec. Przedmiotem postępowania jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 12 069 774,58 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Chełmiec na rok 2015 a w szczególności na dofinansowanie realizowanych zadań inwestycyjnych w ramach projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej pn.: Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec i Podegrodzie, Poprawa gospodarki wodnościekowej na terenie Gminy Chełmiec 1. Okres kredytowania: 2015 r. - 2027 r. 2. Data uruchomienia całego kredytu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 3. Pobranie kredytu: transzami w momencie zaistnienia potrzeby płatniczej w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015. 4. Karencja w spłacie kredytu od daty udzielenia kredytu, do dnia 29.06.2016r. 5. Spłata kredytu nastąpi w ratach w latach 2016 - 2027, do dnia 30.06 i do dnia 30.12 każdego roku przy zachowaniu okresu karencji (pierwsza rata spłaty 30.06.2016r.) 6. Spłata odsetek nastąpi w latach 2015-2027 w okresach kwartalnych, tj. każdego ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał na podstawie zawiadomienia pisemnego przesłanego przez bank kredytobiorcy począwszy od 31.12.2015 7. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne wyrażone jako WIBOR 3M powiększone o marżę banku, przy czym WIBOR 3M będzie stawka zmienna dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie w okresach kwartalnych w pierwszym dniu roboczym każdego kwartału kalendarzowego w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w pierwszym dniu roboczym danego kwartału kalendarzowego. Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 8. Bank nie pobierze prowizji i opłat z tytułu niewykorzystanej pełnej kwoty kredytu. 9. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat związanych z obsługa kredytu za wyjątkiem monitów wzywających do spłaty zadłużenia przeterminowanego oraz czynności windykacyjnych. 10. Na warunkach określonych w umowie bank nie pobierze opłat i prowizji od przedterminowej spłaty kredytu oraz zmiany spłaty rat kapitałowych w poszczególnych latach spłaty. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę 11. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji podpisane przez Wójta Gminy Chełmiec przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Chełmiec. 12. Zamawiający oświadcza, ze nie zalega na rzecz US i ZUS W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do opublikowanej SIWZ załącza się i zarazem udostępnia się na stronach internetowych Gminy Chełmiec m. innymi następujące dokumenty: Za 2013 1. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2013r. 2. Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń Rb-Z za 2013r. 3. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N za 2013r. 4. Sprawozdanie Rb-PDP z wykorzystania dochodów podatkowych za 2013r. 5. Sprawozdanie z wykonania plany dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-27S za 2013r. 6. Sprawozdanie z wykonania plany wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-28S za 2013r. 7. Uchwała RIO w sprawnie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Chełmiec sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2013 r. 8. Uchwała nr XLV/754/2014 Rady Gminy Chełmiec z dnia 04 czerwca 2014r. W sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Chełmiec za 2013 rok. Za 2014 1. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2014r. 2. Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń Rb-Z za 2014r. 3. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N za 2014r. 4. Sprawozdanie Rb-PDP z wykorzystania dochodów podatkowych za 2014r. 5. Sprawozdanie z wykonania plany dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-27S za 2014r. 6. Sprawozdanie z wykonania plany wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-28S za 2014r. 7. Uchwała RIO w sprawnie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Chełmiec sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 r. Za 2015 1. Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS za okres od początku roku do dnia 31 marca 2015r. 2. Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń Rb-Z według stanu na koniec I kwartału 2015r. 3. Sprawozdanie o stanie należności Rb-N według stanu na koniec I kwartału 2015r.. 4. Sprawozdanie z wykonania plany dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-27S za okres od początku roku do dnia 31 marzec 2015r. 5. Sprawozdanie z wykonania plany wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego Rb-28S za okres od początku roku do dnia 31 marzec 2015r. 6. Uchwała budżetowa na 2015r Nr.: IV/32/2015 z dnia 29 stycznia 2015r. 7. Uchwała nr: VI/84/2015 Rady Gminy Chełmiec z dnia 21 kwietnia 2015r. W sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chełmiec. 8. Opinia RIO w sprawie projektu budżetu Gminy Chełmiec na 2015r. 9. Opinia RIO do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2025 10. Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Chełmiec wynikających z planowanych i zaciągniętych zobowiązań 11. Wykaz zaciągniętych kredytów i pożyczek na dzień 30.06.2015 Załączniki do specyfikacji stanowią również: - NIP i REGON Gminy - Zaświadczenie o wyborze Wójta - Uchwała o powołaniu Skarbnika Gminy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2027.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYMAGANE WADIA. I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 25 8811 0006 0000 0013 5500 0014. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie. 4. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. ZWROT i ZATRZYMANIE WADIUM Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca wykaże posiadanie aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (teks jednolity: Dz.U. 2012, poz. 1376 z późn. zm.) zwana dalej ustawa PB, a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 PB inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art 193 PB.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykazano wykonanie nie mniej niż jednego zamówienia polegającego na udzieleniu kredytu jednostce samorządu terytorialnego w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 1.000.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas uruchomienia kredytu - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,). 2. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 3. Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia. 4. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na pisemne żądanie Zamawiającego z podaniem przyczyny przesunięcia. 5. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej zmiany okresu kredytowania. Ewentualna zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7 dniowym wyprzedzeniem. 6. Dopuszczalna jest możliwość zmiany dat oraz wysokości wypłaty transz kredytu. 7. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 8. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca prawa do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym bez dodatkowych opłat i prowizji, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 9. Dopuszczalna jest zmiana harmonogram spłaty kredytu w przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu. 10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, pok nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 09:45, miejsce: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Wykonanie i dostawa kart typu Mifare dla użytkowników programu Karta Mieszkańca
- Budowa drogowego mostu tymczasowego zlokalizowanego nad potokiem Łęgówka w miejscowości Piątkowa wraz z tymczasową drogą dojazdową
- Dostawa betonu na drogi gminne
- Przebudowa ciągu drogowego w Wielopolu drogi gminnej Do Wsi i ZHR nr 290211K i drogi gminnej Wielogłowy i Wielopole ZHR 290233K
- Remont drogi gminnej w Biczycach Dolnych - Sześć Korcy na odcinku 680 mb
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.