Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Brzeziny: Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych, sprzętu sportowo - rekreacyjnego, kajaków w ramach programu: Rewitalizacja społeczna w mieście Brzeziny
Numer ogłoszenia: 70255 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. św. Anny 57, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 0-46 874 12 95, faks 0-46 874-02-80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych, sprzętu sportowo - rekreacyjnego, kajaków w ramach programu: Rewitalizacja społeczna w mieście Brzeziny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych, sprzętu sportowo - rekreacyjnego, kajaków w ramach programu: Rewitalizacja społeczna w mieście Brzeziny realizowanego w Działaniu 1.2. Systemowe wsparcie instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: I. Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż sprzętu sportowo - rekreacyjnego. II. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych. III. Zadanie nr 3 - Dostawa 8 kajaków z wiosłami, kamizelkami ratunkowymi oraz przyczepą do przewozu kajaków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.50.00.00-3, 34.52.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w pkt. 3 określając warunki tych zmian. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy możliwe są w następujących okolicznościach: I. Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) opóźnienia w projektach nadrzędnych uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem. Przez projekt nadrzędny rozumie się zwłaszcza projekty, od których uprzedniej realizacji uzależniona jest realizacja projektu, którego dotyczy niniejsza umowa; b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu, II. Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: a) ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług. III. Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: a) zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego, b) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie produktów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; c) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbrzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 95-060 Brzeziny ul. Św. Anny 57, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 95-060 Brzeziny ul. Św. Anny 57, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rewitalizacja społeczna w mieście Brzeziny realizowany w Działaniu 1.2. Systemowe wsparcie instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu sportowo - rekreacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następujących zestawów sprzętu sportowo - rekreacyjnego: 1. Zestaw do gry w boule 6 szt. 2. Zestaw do gry w badminton 4 szt. 3. Zestaw kijków do nordic walking 6 szt. 4. Skakanki 10 szt. 5. Zestaw do gry w tenisa stołowego 4 szt. 6. Kręgle 4 szt. 7. Kule do kręgli 5 szt. 8. Gumowe piłki dla dzieci 5 szt. 9. Zestaw do gry w szachy 4 szt. 10. Rozkładany zestaw do gry w ringo 1 szt. 11. Stół do gry w ping-ponga - 1 szt. 12. Stół do gry w szachy - 1szt. 13. Tor do gry w kręgle - 1szt. 14. Boisko do gry w boule - 1szt. 15. Tablice ekspozycyjne - 5szt. Podstawowe wymagania dla dostarczonego sprzętu: - dostosowane do wymagań znaku bezpieczeństwa, posiadające stosowne certyfikaty - o wysokiej odporności na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, słońce, śnieg) - o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne ( uderzenia, obciążenia). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i na koszt własny przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. Muzeum Regionalne w Brzezinach siedziba biura programu Rewitalizacja społeczna, ul. Piłsudskiego 49, 95-060 Brzeziny. Zamawiający zleca Wykonawcy montaż następujących urządzeń: stołu do gry w ping-ponga, stołu do gry w szachy wraz z siedzeniami, toru do kręgli, boiska do gry w boule oraz tablic ekspozycyjnych, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń edukacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następujących urządzeń edukacyjnych: 1. Kołyska Newtona: 2. Nurek Kartezjusza: 3. Koło Spiralne: 4. Rozszczepiacz światła: 5. Luneta Obserwacyjna: Podstawowe wymagania dla dostarczonych urządzeń: - dostosowane do wymagań znaku bezpieczeństwa, posiadające stosowne certyfikaty - o wysokiej odporności na wpływ warunków atmosferycznych ( deszcz, słońce, śnieg) - o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne ( uderzenia, obciążenia). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i na koszt własny przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. Muzeum Regionalne w Brzezinach siedziba biura programu Rewitalizacja społeczna, ul. Piłsudskiego 49, 95-060 Brzeziny Zamawiający zleca Wykonawcy montaż w/w urządzeń edukacyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 8 kajaków z wiosłami, kamizelkami ratunkowymi oraz przyczepą do przewozu kajaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kajaków z wiosłami, kamizelkami ratunkowymi oraz przyczepą do przewozu kajaków. Kajaki dwuosobowe 8 szt., przeznaczone do użytku na stawie. Kajaki powinny być lekkie i wykonane z trwałych materiałów. Kajak musi być dwu kokpitowy i posiadać jeden luk bagażowy zamykany hermetycznie. Wiosła -16 sztuk. Kamizelki ratunkowe, posiadające atesty PRS - 16 sztuk. Przyczepa do przewozu kajaków 1 szt., wykonana z ocynkowanej stali. Zawieszenie amortyzowane z resorem. Przyczepa musi być nowa, wykonana z nowych elementów. Przygotowana do rejestracji (świadectwo homologacji dostarczyć wraz z przyczepą). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i na koszt własny przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca tj. Muzeum Regionalne w Brzezinach siedziba biura programu Rewitalizacja społeczna, ul. Piłsudskiego 49, 95-060 Brzeziny Minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Paprotni
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Dużej
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Buczek, gm. Brzeziny
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Modernizacja boisk sportowych w ramach kompleksu Orlik w miejscowości Żychlin
więcej: Łodzie rekreacyjne i sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.