eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPrzebudowa i remont pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C. pow. 3,5 t.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Dębica: Przebudowa i remont pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C. pow. 3,5 t.
Numer ogłoszenia: 70261 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy , ul. Sandomierska 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6823292, 6823598, faks 014 6823292, 6823598.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C. pow. 3,5 t..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczenia diagnostyki pojazdów o D.M.C .pow.3,5 t Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o. o. w Dębicy ul. Sandomierska 3, przy użyciu materiałów,którymi dysponuje Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast zakres robót zostanie określony przez zamawiającego w umowie zwartej z wykonawcą. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Zaleca się,aby wykonawca dokonał wizji budynku objętego niniejszym zadaniem wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Wizja budynku nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia tej wizji wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.52 - Roboty budowlane w zakresie warsztatów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniania warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Pzp. 2.Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty przebudowy i remontu pomieszczenia diagnostyki pojazdów liczone od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ i jego załącznikach. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 5.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 zp, Zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp.-załącznik nr 4 do SIWZ 7.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamawiający żąda : 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót modernizacyjnych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów,że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ 2) Wykazu osób i podmiotów,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentów stwierdzających,że osoby ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,zamawiający żąda: Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane 5) Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacj zamówienia w tygodniach - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-200 Dębica ul. Sandomierska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: 39-200 Dębica ul. Sandomierska 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.