eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2952L Długi Kąt - Hamernia - Susiec od km 8+000 do km 13+000,000, długości 5,000 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Tomaszów Lubelski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2952L Długi Kąt - Hamernia - Susiec od km 8+000 do km 13+000,000, długości 5,000 km
Numer ogłoszenia: 70268 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643045, faks 084 6642273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2952L Długi Kąt - Hamernia - Susiec od km 8+000 do km 13+000,000, długości 5,000 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2952L Długi Kąt - Hamernia - Susiec od km 8+000 do km 13+000,000, długości 5,000 km Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę przy realizacji w/w zadania obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 roku Nr 207 poz 2016 z późn.zm.). Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: 2.1. winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2. muszą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej legitymującymi się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt. VIII SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków metodą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych - załącznik nr 1, 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. ( W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w formie spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej ) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 dokument potwierdzający wymagane uprawnienia budowlane osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5 dokument potwierdzający członkostwo w/w osób w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem jego ważności wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdptomaszow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 22-600 Tomaszów Lub. Ul. Lwowska 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 22-600 Tomaszów Lub. Ul. Lwowska 54 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.