Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Krasnobród: Przebudowa placu przed budynkiem administracyjno-gospodarczym Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Krasnobrodzie (dawna Oficyna) wraz z rekonstrukcją schodów zewnętrznych i wykonaniem podjazdu dla niepełnosprawnych
na działce nr ewid. 1228,położonej w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
Numer ogłoszenia: 70275 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka, ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, fax 084 6607339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu przed budynkiem administracyjno-gospodarczym Sanatorium Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Krasnobrodzie (dawna Oficyna) wraz z rekonstrukcją schodów zewnętrznych i wykonaniem podjazdu dla niepełnosprawnych na działce nr ewid. 1228,położonej w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę placu przed budynkiem administracyjno-gospodarczym o nawierzchni wykonanej z płytek betonowych (melioracyjnych) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o powierzchni 791 m2 wraz z rekonstrukcją schodów zewnętrznych o powierzchni 35 m2, wykonaniem podjazdu dla niepełnosprawnych o powierzchni 10 m2 oraz likwidacją kolizji podziemnych. UWAGA! 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zabezpieczenia części materiałów budowlanych tj. krawężniki drogowe, cement, kostka brukowa, w ilościach i terminach ustalonych na minimum 14 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania w robotach budowlanych, określonych w pkt. 1 materiałów budowlanych i pomniejszenia faktury za roboty o wartość materiałów zamawiającego określonych w pkt. 1, wg. stawek przyjętych w kosztorysie ofertowym wykonawcy wraz z kosztami zakupu. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy /robót/, posiadającą uprawnienia budowlane właściwej branży, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2)W ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty imiejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (referencja lub protokół odbioru końcowego). 3) Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej, jako minimum: 1. samochód samowyładowawczy - 1 szt 2. płyta wibracyjna zagęszczająca - 1 szt 3. gilotyna do ciecia kostki brukowej - 1 szt 4. łata profilująca na prowadnicach - 1 szt 5. spychacz gąsiennicowy - 1 szt 6. spychokoparka - 1 szt 4) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, w następujący sposób: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 2) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i podobne uznaje się roboty nawierzchniowe z kostki brukowej o wartości minimum 100 000 zł brutto i roboty pozostałych branż (sanitarne, betoniarskie, tynkarskie, posadzkarskie) o wartości minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że wykonał przynajmniej jedną robotę nawierzchniową z kostki brukowej o wartości minimum 100 000 zł brutto i przynajmniej jedną robotę z pozostałych branż ( sanitarna, betoniarska, tynkarska, posadzkarska) o wartości minimum 50 000 zł brutto. Roboty objęte wykazem j.w. muszą zostać udokumentowane referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie poprzednich zamówień (np. protokół odbioru końcowego). (wzór - zał. nr 4 do SIWZ). 3) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 5)Dokument stwierdzający, że ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Należy załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 6) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ). 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest również przedłożyć: 1)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi, 3) Wykaz stawek i narzutów (wzór - zał. nr 2 do SIWZ). 4) Wykaz potencjału technicznego (wzór - zał. nr 6 do SIWZ). Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego - 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1 sekretariat (budynek pawilonu - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.