To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Radlin: Obsługę Inwestorską dla zadania pn:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sokolskiej w Radlinie - etap II KS1
Numer ogłoszenia: 70277 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32791 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę Inwestorską dla zadania pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sokolskiej w Radlinie - etap II KS1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu Obsługi Inwestorskiej przy realizacji zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sokolskiej w Radlinie - etap II KS1. Szczegółowy zakres prac budowlanych określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ oraz przedmiar robót. Do obowiązków Obsługi Inwestorskiej należą obowiązki określone w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), i przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) kontrola ilości i wartości wykonanych robot, 6) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robot, 7) sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, 8) informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postępie w realizacji zakresu rzeczowego robót, 9) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy, 10) sprawdzanie faktur przedkładanych przez Wykonawcę w terminie 2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót lub Zamawiającego, 11) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy, 12) inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pobytu na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu, w którym wykonywane są roboty budowlane przez Wykonawcę robót budowlanych danej branży. Każda wizyta będzie potwierdzona wpisem do dziennika budowy. Obsługa Inwestorska ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty (Załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których w art. 22 ust. 1 upzp. Wskazanie niniejszego nastąpi również w Formularzu Oferty (Załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Oferty zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Nie przeprowadzono dialogu technicznego, o którym mowa w przepisie art. 31 a ust. 1 upzp. Zamawiający nie przewiduje w SIWZ wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 upzp. Zamawiający rezygnuje z zastrzeżenia w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa Inwestorska przy realizacji zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sokolskiej w Radlinie - etap II KS1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o., ul. J i F Białych 5 lok. 308, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10112,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Koncepcja przebudowy układu drogowego na terenie miasta Radlin w części dotyczącej drogi powiatowej nr 5024S, w ciągu której leży ulica Korfantego.
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń chłodniczych produkcji SIEMAG TECBERG dla potrzeb Oddziałów PGG S. A.
- Wykonanie robót budowlanych remontów z tytułu usuwania szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego dla PGG S.A. Oddział KWK ROW
- Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego zamiennego pt.: ,,Rekultywacja i zagospodarowanie zwałowisk pogórniczych zlokalizowanych w sąsiedztwie zakładu górniczego KWK ROW Ruch ,,Marcel" w Radlinie poprzez ukształtowanie bryły krajobrazowej do rzędnej +350 m n.p.m.", opracowanego w maju 2021 roku
- Przebudowa budynku Zarządu nr 2 oraz budynku Łaźni nr 1 w celu dostosowania obiektów do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z Postanowieniem KW PSP w Katowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych i gminnych w Radlinie masą mineralno-asfaltową na gorąco i inne roboty bieżącego utrzymania dróg z podziałem na 2 części:
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Utworzenie pionowych ogrodów wertykalnych
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zad. pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Balzera od km 6+050 do km 14+506 w m. Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Modernizacja remizy OSP w Preczowie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.