To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70289 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Przytoczna: "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych
i multimedialnych oraz oprogramowania do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pt. "Otwarty Umysł- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Przytocznej w pracownie specjalistyczne- matematyczna, przyrodniczą i technologii informacyjno - komunikacyjnej", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9. "Infrastruktura społeczna", Działanie 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45504-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniańska
4,
66340
Przytoczna, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 7494310, faks
095 748 91 13, e-mail
zca@przytoczna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych oraz oprogramowania do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WG-I.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych oraz oprogramowania do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej przy ul. Polnej 17 wraz z dostarczeniem, załadunkiem/rozładunkiem, instalacją/montażem, w ramach projektu "Otwarty Umysł- Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Przytocznej w pracownie specjalistyczne -matematyczną, przyrodniczą i technologii informacyjno-komunikacyjnej", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9. "Infrastruktura społeczna", Działanie 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał przedstawiony w załączniku nr 1A do SIWZ "Szczegółowa specyfikacja zamówienia". 3.Wymieniony w "Szczegółowej specyfikacji zamówienia" sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne i multimedialne oraz oprogramowanie powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, sprawne, powinny posiadać karty gwarancyjne, instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Wszystkie dostarczone elementy zamówienia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązujących prawem. Wyżej wskazane dokumenty należy przedłożyć przed podpisaniem umowy. 4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pełnej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne i multimedialne oraz oprogramowanie, na okres 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez uwag. Gwarancja na miejscu u Zamawiającego, realizowana najpóźniej w ciągu 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia wady. Czas usunięcia wady wynosi 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia za pomocą faxu lub e-maila. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. Jeśli w wyniku 2 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiot umowy wykazuje wady. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju, kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i naprawy przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych wyżej. 5.Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencje jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz Zamawiającego. 6.Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Przytocznej przy ul. Polnej 17, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:30. Na wszystkich komputerach i laptopie ma zostać zainstalowany system operacyjny, niezbędne sterowniki, wszystkie aktualizacje systemu, oraz oprogramowanie biurowe i antywirusowe będące częścią oferty. Wszystkie urządzenia drukujące mają zostać uruchomione i zainstalowane na wskazanych komputerach. Wykonawca dokona instalacji/montażu sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych oraz oprogramowania w ww. urządzeniach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie danego urządzenia. Po zainstalowaniu wszystkich urządzeń i oprogramowania należy dokonać sprawdzenia ich działania. Wykonawca dokona przeszkolenia min. 3 pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń interaktywnych i audiowizualnych w czasie godzin pracy szkoły. Szkolenie będzie trwało co najmniej dwie godziny i będzie wykonane na zainstalowanych urządzeniach. Szkolenie będzie obejmowało prezentację, wykład, dyskusję. Szkolenie odbędzie się przed podpisaniem protokołu, o którym mowa w ust. 11. 7.Wykonawca odpowiada za dostarczony przedmiot zamówienia w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 8.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 9.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Dostarczony sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne i multimedialne oraz oprogramowanie zostaną przyjęte przez Zamawiającego. Z odbioru dostarczonych - sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych oraz oprogramowania - sporządzony będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące wykonanych zamówień. Kody robót CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30232110-8 Drukarki laserowe, 30213300-8 Komputer biurkowy 30213100-6 Komputery przenośne 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 38652100-1 Projektory 92225000-4 Telewizja interaktywne, 38651000 -3 Aparaty fotograficzne 48620000-0 Systemy operacyjne 32324600-6 Telewizory cyfrowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30232110-8,
30213300-8,
30213100-6,
30236000-2,
38652100-1,
92225000-4,
38651000-3,
48620000-0,
32324600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT127099.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 107349,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.