Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Gdańsk: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i zainstalowaniem sprzętu systemu monitoringu wizyjnego w obrębie Komisariatów Policji II, III, IV i V oraz trasy tramwajowej Gdańsk- Chełm
Numer ogłoszenia: 70306 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i zainstalowaniem sprzętu systemu monitoringu wizyjnego w obrębie Komisariatów Policji II, III, IV i V oraz trasy tramwajowej Gdańsk- Chełm.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i zainstalowaniem sprzętu systemu monitoringu wizyjnego w obrębie Komisariatów Policji II, III, IV i V oraz trasy tramwajowej Gdańsk- Chełm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 31.35.00.00 - Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 30 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), w tym:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) posiadają koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego,
3) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego,
4) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty (co najmniej jedną) o wartości powyżej 400 000 PLN brutto każda, polegające na jednoczesnym zaprojektowaniu, montażu i instalacji systemu monitoringu wizyjnego w terenie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty (zawierającego oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego;
4) wykaz osób, obejmujący osobę posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz osobę posiadającą uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji, przynależącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;
5) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w ppkt 4 oraz potwierdzające ich przynależność do odpowiednich izb samorządu zawodowego;
6) wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót (co najmniej jednej) o wartości powyżej 400 000 PLN brutto każda, polegających na jednoczesnym zaprojektowaniu, montażu i instalacji systemu monitoringu wizyjnego w terenie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę zestawy monitoringowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Opis parametrów technicznych oferowanych zestawów monitoringowych. Opis musi zawierać potwierdzenie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego w Programie funkcjonalno-użytkowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych (ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdansk), pokój nr 126 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku (ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk), Sala Obsługi Mieszkańców (na parterze) - stanowiska nr 14, 15, 16 i 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych, inspektor Michał Stupak, pokój nr 126, tel. (058) 323-61-26, faks (058) 323-64-81, e-mail: m.stupak@gdansk.gda.pl
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Przewodniki elektryczne do celów przetwarzania danych i sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.