To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70325 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Tarnowskie Góry: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach sal gimnastycznych szkół Powiatu Tarnogórskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33948-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, krajowy numer identyfikacyjny
27628546000000, ul.
ul. Karłuszowiec
5,
42600
Tarnowskie Góry, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 3813786, faks
032 3813727, e-mail
zamowienia@tarnogorski.pl; organizacyjny@tarnogorski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach sal gimnastycznych szkół Powiatu Tarnogórskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach sal gimnastycznych szkół Powiatu Tarnogórskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, to jest: 1) część A) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Okrzei 3, 2) część B) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Sienkiewicza 23 oraz w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach. 3. Zakres przedmiotowy zamówień: 1) demontaż okien, drzwi, pustaków szklanych, 2) demontaż istniejących krat okiennych, 3) dostawa i montaż nowych okien zespolonych z PCV, 4) zamurowanie i otynkowanie otworów po zdemontowanych płytkach szklanych (dotyczy ZSTiO), 5) dostawa i montaż drzwi stalowych dwuskrzydłowych wewnętrznych, 6) dostawa i montaż drzwi stalowych zewnętrznych, 7) obrobienie, naprawa, uzupełnienie ubytków oraz malowanie wewnętrznych ościeży, 8) naprawa, uzupełnienie ubytków tynków oraz malowanie zewnętrznych ościeży, 9) remont parapetów wewnętrznych oraz napraw murków podokiennych, 10) wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej powlekanej, 11) wywóz i utylizacja zdemontowanych okien drewnianych, płytek szklanych, drzwi i innych odpadów, 12) montaż, w obrębie okien i filarków międzyokiennych w sali gimnastycznej, siatki ochronnej polipropylenowej PP, 13) uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien, drzwi i parapetów, 14) zabezpieczenie parkietu np. poprzez ułożenie płyt OSB pod rusztowaniami, 15) montaż, demontaż i praca rusztowań. 4. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, dla części A) tj. Zespołu Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Okrzei 3, został opisany w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - część A) Zespół Szkół Budowlano - Architektonicznych - załącznik nr 8a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ, 2) STWiOR - część A) Zespół Szkół Budowlano - Architektonicznych - załącznik nr 8b do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia, dla części B) tj. Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Sienkiewicza 23 oraz w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach, został opisany w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - część B) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - załącznik nr 9a do SIWZ, 2) STWiOR - część B) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - załącznik nr 9b do SIWZ. 6. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis przedmiotu zamówienia, STWiOR oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiOR stanowią załączniki nr 8a, 8b oraz 9a, 9b do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu, części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia bezpiecznych wyjść i przejść, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu (parkietu sal gimnastycznych) i miejsc na których prowadzone będą roboty, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g) zagospodarowania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późniejszymi zmianami), h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót. 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów lub użycie beczkowozów i agregatów prądotwórczych), 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z prawem budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, opisem przedmiotu zamówienia oraz STWiOR. 5) Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 7. Dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać i przekazać Zamawiającemu, przed ich wbudowaniem, odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 prawa budowlanego), w tym oświadczenie producenta profili okiennych poparte wynikami badań, że wyprodukowane profile okienne posiadają klasę "A" zgodnie z normą PN-EN 12608:2004. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy (słownie: sześćdziesiąt miesięcy), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego (w przypadku jego ustanowienia) i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 9. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych). 10. Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1947 r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, reprezentujących dostawców materiałów budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45420000-7,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: część A) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Budowlano - Architektonicznych w Tarnowskich Górach, ul. Okrzei 3. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 77490 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: część B) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, ul. Sienkiewicza 23 oraz w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 65190 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.19.2024 Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO II
- Roboty termomodernizacyjne i remontowe budynku zlokalizowanego w Tarnowskich Górach, ul. Kościuszki 11, 11a, 11b
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO II
- Roboty budowlano-remontowe w obrębie dachu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.