eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoPrzebudowa dróg w Ryńsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Wąbrzeźno: Przebudowa dróg w Ryńsku
Numer ogłoszenia: 70337 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87828 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w Ryńsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Ryńsku o łącznej długości 0,994 km; w tym: - przebudowa ulicy Szkolnej część I 0,210 km, (od km 0+000 do km 0+210) i cześć II 0,335 km (od km 0+000 do 0+ 335) o łącznej długości 0,545 km; - przebudowa ulicy Sportowej na długości 0,148 km (od km 0+000 do km 0+148); - przebudowa ulicy J. Kochanowskiego na długości 0,094 km (od km 0+000 do km 0+094); - przebudowa ulicy. M. Reja na długości 0,207 km (od km 0+000 do km 0+207). 2. Zakres robót obejmuje przebudowę dróg polegającą na wykonaniu: konserwacji kanalizacji deszczowej, robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, podbudowy, nawierzchni bitumicznej, poboczy, zjazdów, budowy chodnika, robót wykończeniowych, oznakowania dróg, urządzeń bezpieczeństwa drogowego. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia trasy przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) przygotowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych i zatwierdzenia sporządzonego projektu zgodnie z przepisami prawa przed przystąpieniem do realizacji robót; 3) oznakowania terenu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu; 4) wyprzedzającego informowania mieszkańców o zamykaniu odcinków dróg/drogi spowodowanym prowadzonymi robotami w sposób zwyczajowo przyjęty (w formie ogłoszeń na tablicy ogłoszeń i w sklepach); 5) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami (odwierty rdzeniowe nawierzchni) i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób; 6) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 7) przekazania zamawiającemu zdemontowanych istniejących znaków drogowych; 8) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 9) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 10) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 11) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 12) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy. 5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii operacja typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii operacja typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Spółka z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 613989,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 626417,62

  • Oferta z najniższą ceną: 626417,62 / Oferta z najwyższą ceną: 676520,85

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.